شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امنیت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران موجب وحشت و هراس دشمنان انقلاب شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علوی وزیر اطلاعات افزود:امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران از امنیت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی وحشت دارند و همواره به این موضوع معترف هستند.

وی با اشاره به قدرت وافر وزارت اطلاعات در برخورد با مباحث سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی افزود:تلاش شبانه روزی و مستمر سربازان گمنام امام زمان(عج) در برقراری امنیت روزافزون ایران اسلامی مایه مباهات ،افتخار و سربلندی است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هیچ نعمت و افتخاری والاتر از برقراری امنیت در جامعه نیست تصریح کرد:امنیت و اقتدار روز افزون کشور از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه خدمتگزاران وزارت اطلاعات و مجموعه های امنیتی در تامین و برقراری امنیت در جامعه متحمل سختی های بسیاری می شوند بیان داشت:دشمنان نظام اسلامی با بکارگیری انواع نقشه های شوم سعی می کنند امنیت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را خدشه دار کنند امام با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج این خواب هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی افزود:به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجموعه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی چشم بیدار نظام جمهوری اسلامی هستند و وزارت اطلاعات مطابق شرع و آموزه های دینی رسالت خود را در جامعه برای تامین امنیت و اقتدار نظام انجام خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه اگر امنیت روزافزون و بهبود اوضاع اقتصادی معیشتی مردم تامین شود پیشرفت و توسعه کشور در سایر ابعاد نیز محقق خواهد گردید خاطر نشان کرد:با همت جهادی و تلاش مسئولان و مردم اقدامات و فعالیتهای ارزشمندی در راستای تحقق شعار سال با موضوع اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل صورت گرفته  و شرکت و حضور گسترده مردم فهیم در آئين عبادی سیاسی نماز جمعه و سایر صحنه ها نیز بیانگیر تحقق این مهم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha