جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام احمد سلامی

حوزه/ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از برگزاری ویژه برنامه روایت گری خاطره‌های دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس درآستان مقدس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز، حجت‌الاسلام احمد سلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام(ره)، شهیدان، ایثارگران و آزادگان سرافراز میهن اسلامی اظهار داشت: به همین مناسبت مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با روایت‌گری محمدجواد قناعتی رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در روز سه شنبه ششم مهرماه 95 پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین پس از خاطره‌گویی و تشریح زوایای هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان استان فارس در این دوران افتخارآمیز، مراسم مداحی بیاد شهدای عرصه دفاع مقدس نیز با نوای مهدی سلحشور برگزار می‌شود.

سلامی با تاکید بر آگاه سازی نسل جوان امروز از وقایع دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت: باید نسل جوان امروز را نیز برای دفاع از خاک میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف آماده کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان و نوجوان در دفاع مقدس عامل مهم رسیدن جنگ به نتایج مثبت بود تصریح کرد: امروز نیز می توان با نگاه به این دوران و اعتماد به جوانان گام های بعدی برای تحقق اهداف انقلاب را مستحکم تر برداشت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با بیان اینکه امروز بزرگ ترین رسالت فعالان فرهنگی توجه به منویات مقام معظم رهبری و اشاعه فرهنگ ایثار، شهادت و شجاعت در جامعه است خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در طول سال برنامه های مختلف پیش بینی کرده است.

وی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سومین حرم اهل بیت(ع) را یکی از برنامه های مهم در عرصه ترویج فرهنگ شهادت عنوان کرد و افزود: این مهم روز به روز در حال اشاعه بوده و با برنامه ریزی بیش از گذشته دنبال می شود.

حجت الاسلام سلامی همچنین به برنامه های حرم مطهر به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه کارکنان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اشاره و بیان کرد: در این زمینه با مشارکت روابط عمومی و واحد آموزش و رفاه آستان مقدس، تماشای فیلم‌های دفاع مقدس به مدت سه شب در سالن سینمای مرکز اسناد ملی فارس و همچنین نمایش تئاتر با موضوع معرفی  شهید دوران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha