چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ رونمایی از موسوعه نفیس السنة النبویة

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اهمیت وحدت میان مسلمین آن را عنصری حیاتی در آشنا کردن مردم با معارف اهل بیت(ع) دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله  صافی  گلپایگانی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از موسوعه نفیس «السنه النبویه فی مصادر المذاهب الاسلامیه» که در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد گفتند: کیفیت انجام این موسوعه از نظر آیت الله العظمی بروجردی مد نظر بود؛ ولی مسایلی رخ داد که ایشان از این کار در آن زمان صرف نظر کردند.
این مرجع تقلید بیان کردند: خوشبختانه امروز این شرایط ایجاد شدتا این کتاب با این کیفیت عرضه شود و امیدواریم که مردم با این کتب به حقایق دین و مبانی نورانی اسلام آشناتر شوند.
معظم له گفتند:اگر این کتاب را بتوانیم در معرض دید دیگران منتشر کنیم و به مقایسه روایات شیعه با روایات دیگر بپردازند به مقاصد اصلی اسلام و احادیث اهل بیت(ع) آشنا خواهند شد.
ایشان گفتند: با مطالعه این آثار است که مردم به حقیقت حدیث ثقلین پی خواهند برد؛ هنوزعرصه های بسیاری وجود دارد که باید در این خصوص برای اهل بیت(ع) کار کرد؛ زیرا اگر کسی بخواهد به علم برسد باید به احادیث اهل بیت(ع) توجه کند.
معظم له در پایان بر لزوم تلاش در زمینه وحدت اسلامی بین آحاد مسلمانان تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha