جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران و با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون، اولین‌ دوره تربیت مبلغ و مربی بسیج با حضور بیش از ۲۴۰ نفر از طلاب حوزه‌‌های علمیه خواهران کشور در ۴ روز برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت:‌ تأمین مبلغان کارآمد و توانمند در حوزه‌‌های علمیه خواهران و همچنین تربیت مربیان مورد نیاز شبکه علمی تربیتی بسیج از اهداف برگزاری این دوره است.

مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که این دوره طی 3 تا 6 ماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد:‌ این دوره از سوم تا ششم مهرماه در ۴ روز به صورت حضوری و مابقی براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت غیرحضوری و برخط برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به عناوین و سرفصل‌های این دوره بیان کرد: موضوعات تربیت مبلغ و مربی روایت‌گری، تربیت مبلغ و مربی فمنیسم و جمعیت و تربیت مبلغ و مربی فضای مجازی و رسانه از موضوعات آموزشی در این دوره می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری در پایان با اشاره به حضور بیش از 240 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در این دوره اظهار داشت: سهمیه هر استان براساس تعداد مربیان مورد نیاز بسیج که به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شده است،‌ به مدیریت‌های استانی حوزه‌ علمیه خواهران کشور ابلاغ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha