چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مبلغان نخبه

حوزه/ نشست مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی در محضر آیت الله العظمی سبحانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ظهر امروز نشست مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات اسلامی با حضرت آیت الله سبحانی در آستانه محرم الحرام 1438 در دفتر معظم له برگزار شد.

در این مراسم پس از خیرمقدم از سوی حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجج اسلام والمسلمین وزیری، توکل و قادری از اساتید و مبلغان نخبه حوزه به بیان نظرات خود پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به برگزاری نشست های مبلغان نخبه با مراجع عظام تقلید، گفت: در چندسال اخیر تلاش شده تا در آستانه ایام تبلیغی محرم و ماه مبارک رمضان، مبلغان نخبه از فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید بهره مند شوند.

حضرت آیت الله سبحانی در این نشست بر لزوم تکیه بر آیات قرآن و احادیث اهلبیت(ع) در منابر تاکید کردند و افزودند: بیان آیات قرآن، احادیث اهلبیت(ع) و نهج البلاغه نورانیتی به مجالس می دهد که دیگر کلمات فاقد این نورانیت هستند.

ایشان، شرط تاثیر تبلیغ مبلغان را داشتن چشم و گوش باز عنوان کردند و گفتند: مبلغان باید جامعه را شناخته، درد را درک کرده و دارو را از میان مبانی قرآن مجید و احادیث انتخاب کنند.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha