جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان گفت: اسرائیل مرکز شرارت منطقه است و ما باید به صورت یکپارچه و متحد در برابر این رژیم شیطانی بایستیم و در این زمینه لازم است کشورهای عربی و اسلامی به صورت متحد در برابر صهیونیست ها ایستاده و به یاری مردم فلسطین بشتابند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امروز حنا عمیره، رئیس هیئت مدیره امور کلیساهای فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادسازی فلسطین با آیت الله عبدالامیر قابلان نائب رئیس مجلس اعلای شیعه لبنان دیدار کرد.

آیت الله قبلان در این دیدار تاکید کرد: مساله فلسطین هیچ راه حلی ندارد، مگر با بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و بیرون رفتن صهیونیست ها از فلسطین.

وی افزود: مردم فلسطین باید در برابر اشغالگران متحد شوند و با تمسک به وحدت ملی خود، یک قدرت فلسطینی تشکیل دهند و در برابر صهیونیست ها بایستند.

نائب رئیس مجلس اعلای شیعه خاطر نشان کرد: اسرائیل مرکز شرارت منطقه است و ما باید به صورت یکپارچه و متحد در برابر این رژیم شیطانی بایستیم و در این زمینه لازم است کشورهای عربی و اسلامی به صورت متحد در برابر صهیونیست ها ایستاده و به یاری مردم فلسطین بشتابند تا این سرزمین آزاد شود و آوارگان فلسطینی بتوانند به کشور خود بازگردند و در این زمینه لازم است خود مردم فلسطین نیز با هم متحد شوند و از سرزمین و مقدسات خود دفاع کنند.

خانم عمیره نیز در این دیدار گفت: ما گروهی فلسطینی به نمایندگی از هیئت مدیره امور کلیساهای فلسطین هستیم که در راستای دیدار با شخصیت های دینی لبنان با آیت الله قبلان دیدار کردیم و هدف ما از این دیدار تقویت ارتباط ها و تاکید بر این واقعیت است که ملت فلسطین و لبنان سرنوشت واحدی دارند و با چالش های مشترکی روبرو هستند و در این دیدار درباره مسایل مربوط به دو ملت فلسطین و لبنان گفتگو کردیم و امیدواریم این دیدارها به خاطر خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم فلسطین و لبنان ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha