جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راه اندازی سایت سخنوران در  نشست مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات با حضرت آیت الله سبحانی

حوزه/ سایت «سخنوران» به عنوان نخستین بانک اطلاعاتی نخبگان تبلیغ راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ظهر امروز در حاشیه نشست مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی با حضرت آیت الله سبحانی، نخستین بانک اطلاعاتی نخبگان تبلیغ با عنوان «سخنوران» آغاز به کار کرد.

در حاشیه این مراسم، ابوذر جعفری مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سخنانی با اشاره به اینکه «سایت سخنوران» به عنوان بانک اطلاعات جامع مبلغان نخبه است، اظهار داشت: اطلاعات مبلغان نخبه شامل مشخصات، رشته تخصصی، تدریس، مقالات و تالیفات در این بانک اطلاعاتی قرارداده شده است.

وی با بیان اینکه 240 نفر از مبلغان نخبه و برتر در سایت سخنوران معرفی شده اند، ابراز داشت: این سایت قابلیت بارگذاری صوت و فیلم مجالس مبلغان نخبه را نیز دارد.

مدیرکل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: مبلغان نخبه در افزایش محتوا و غنای این سایت تلاش داشته باشند تا همه مردم بتوانند از ظرفیت سفیران دین بهره مند باشند.

جعفری با اشاره به اینکه شاهد استقبال خوبی از مرحله آزمایشی سایت سخنوران بودیم، گفت: در صورت استقبال، نرم افزار اندرویدی این سایت را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: در صورت همکاری مبلغان نخبه، می توان در فازهای آتی به اعلام برنامه های سخنرانی این عزیزان در سایت سخنوران اقدام کرد.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ا IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    کاش آدرس سایت سخنوران رو هم می نوشتید