جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حفظ و تقویت روحیه انقلابی لازمه دفاع از آرمان های والای دفاع مقدس می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی توده های مختلف مردم در دفاع از این آب و خاک به میدان آمدند و در این میان روحانیت و حوزویان نقش بسیار مهمی ایفا کردند.

وی افزود: تعداد بالای شهدای روحانی به نسبت جمعیت این قشر در قیاس با دیگر اقشار جامعه نیز نشان می دهد که مقوله دفاع مقدس تا چه میزان در حوزه های علمیه دارای اهمیت و ضرورت است.

این استاد حوزه با تاکید بر لزوم بیان دستاوردها و حماسه های دفاع مقدس برای عموم مردم به ویژه نسل جوان گفت: به خصوص باید نقش ممتاز روحانیت در دفاع مقدس برای آحاد ملت تبیین شود تا مردم بدانند روحانیون و علما همان طور که در منبر و وعظ و خطابه مردم را به جهاد در راه خدا دعوت می کنند خود نیز در آزمون عمل نشان داده اند که همواره سرافراز و سربلند هستند.

وی با بیان این که امروز لازمه رهروی راه شهدا و دفاع از آرمان های دفاع مقدس ، تقویت روحیه انقلابی و شهادت طلبی است، خاطرنشان کرد: مردم ما به عشق اهل بیت(ع) و بالاتر از آن برای رضای خدای متعال به جبهه رفتند و عزیزان خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمودند و حقیقتاً امروز نیز لازمه رهروی از راه مقدس شهدا این است که نگذاریم اهداف و آرمان های آن ها بر زمین بماند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha