سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

حوزه/ کارگاه یک روزه بایسته های تلبس ویژه طلاب بوشهری متقاضی معمم شدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه با حضور 25 نفر از طلاب برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان با اشاره به موضوعات این کارگاه اظهار داشت: اخلاق و زی طلبگی، آشنایی با مهارت های سخنرانی و کلاسداری، روش بیان احکام، آموزش احکام مبتلا به و روش بستن عمامه از جمله موضوعات این کارگاه یک روزه بود.

وی آشنایی طلاب تازه معمم با اخلاق و زی طلبگی و نیز مهارت های فردی و اجتماعی مورد نیاز روحانی را از ضرورت های برگزاری کارگاه بایسته های تلبس عنوان کرد.

حجت الاسلام آذرشب بیان داشت: در این کارگاه، طلاب باموضوعات مختلفی چون آداب طلبگی، لباس روحانیت، آمادگی و مهارت های لازم در زندگی خانوادگی و اجتماعی، اخلاق و زی طلبگی ، بایدها و نبایدهای لباس مقدس روحانیت و همچنین ارتباط با مردم و جوانان آشنا شدند.

وی گفت: اساتیدی همچون حجج الاسلام حسین دشتی مسئول  حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، حسین مصلح امام جمعه خورموج، حامد بردستانی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان و غلامی معاون تهذیب مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) عهده دار تدریس مباحث در این کارگاه بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha