جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیین گرامیداشت شهید هاشمی­ نژاد

حوزه/ معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم هاشمی نژاد، مراسم گرامیداشت این شهید والامقام در حرم مطهر امام هشتم(ع) با سخنرانی آیت الله علم الهدی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت‌الاسلام  سيد جلال حسيني با اعلام این خبر اظهار کرد: شهید هاشمی نژاد در روز ۷ مهر ۱۳۶۰ با انفجار انتحاری یکی از اعضای نفوذی سازمان مجاهدین خلق در خیابان عشرت آباد مشهد ترور شد و در محل دارالسلام حرم علی بن موسی الرضا(ع) مدفون گشت.

 وی ابراز کرد: گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم هاشمی نژاد؛ شهید جوانمرد و فاضل اندیشمند همزمان با هفتم مهرماه در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: این مراسم با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از ساعت 9 تا 11 صبح در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد صورت می گیرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد: در این ویژه برنامه پس از قرائت قرآن توسط قاریان بین المللی حرم مطهر رضوی، سید جواد ماهرخسار؛ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و مداحی می پردازد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha