جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون شیعه هند در حرم امام علی(ع)

حوزه/ گروهی به نمایندگی از مؤسسه حضرت زینب کشور هند به همراه حجت الاسلام و المسلمین امیررضا یعسوب نماینده مراجع در هند ضمن زیارت حرم امیرالمؤمنین علیه السلام با حجت الاسلام و المسلمین سید حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی به نمایندگی از مؤسسه حضرت زینب کشور هند به همراه حجت الاسلام و المسلمین امیررضا یعسوب نماینده مراجع در هند ضمن زیارت حرم امیرالمؤمنین علیه السلام با حجت الاسلام و المسلمین سید حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی دیدار کردند.

سید قمر حیدر زیدی عضو این گروه گفت: ما گروهی از طلاب ممتاز نجف اشرف هستیم که اکنون از هند به نجف اشرف مشرف شده ایم و در کشور هند در مؤسسه حضرت زینب(ع) فعالیت می کنیم و از طریق این مؤسسه به تمام اقشار مردم کمک می کنیم و اکنون به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید امیررضا یعسوب نماینده مراجع عظام در هند و عضو اوقاف شیعیان به نجف آمده ایم.

وی افزود: در این دیدار هماهنگی های برای خدمات رسانی به مردم صورت گرفت و علاوه بر آن به رهنمودهای تولیت محترم حرم امام علی(ع) درباره خدمات رسانی به تمام مردم حتی غیر مسلمانان گوش دادیم و ایشان به ما توصیه کردند که باید با عمل و رفتار خود مردم را به اسلام دعوت کنیم و پیام دین اسلام را از این طریق و با مهربانی به مردم برسانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha