پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفی ملکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی، اختلاف و تفرقه را آفت دنیای اسلام خواند و تصریح کرد: دشمنان اسلام اعم از آمریکا و صهیونیسم راحتی و امنیت مسلمانان را نمی خواهند و ما باید خودمان با وحدت و همدلی مشکلات را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ملکی، در نشستی با شیخ احمد متعب القطان، عضو جمعیت علماء مسلمین لبنان و شیخ ماهر محمد عبدالله عبدالرزاق، رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، در گرگان با اشاره به اوضاع منطقه گفت: متاسفانه اوضاع منطقه خاور میانه بسیار اسف بار، خطرناک و نا امن است و اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم، قطعا خواهیم یافت که شرایط فعلی منطقه حاصل سال ها برنامه ریزی دشمن است

مدیر حوزه علمیه استان گلستان افزود: در شرایط فعلی که هیچ کشوری به جزء ایران، خصوصاً دولت های سنی نیز دارای امنیت نیستند و جای تعجب و تاسف دارد که بعضی از دول اسلامی، سردمدار و حامی اختلافات و کشتارها در جهان اسلام هستند.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان، اختلاف و تفرقه را آفت دنیای اسلام خواند و تصریح کرد: دشمنان اسلام اعم از آمریکا و صهیونیسم راحتی و امنیت مسلمانان را نمی خواهند و ما باید خودمان با وحدت و همدلی مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه به وضع اهل سنت ایران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اهل سنت ایران خصوصاً استان گلستان و شیعیان در کمال محبت و امنیت، در کنار یکدیگر به زندگی مشغول هستند و حتی عده ای از برادران اهل سنت دارای مسئولیت های مهم در ادارات و نهادهای دولتی می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی ملکی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تحکیم وحدت و انسجام امت اسلامی، شوکت و عزت اسلام و مسلمین دوباره احیاء شود.

انتهای پیام


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha