*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ \ ۹ رمضان ۱۴۳۹ \ Friday, May 25, 2018
انگار ميان آغوش خدا نشسته اي
حوزه/ به ايستگاه آخر شعبان رسيديم و باز نگاه مضطرمان به عقب و نگاه اميدوارمان به فرداست...
۱۳۹۷/۲/۲۶ - ۱۹:۳۹
حدود ساعت باران به وقت شرعي شعر
حوزه/ مولای من! نبودنت دردی نیست که به اين سادگي از سرم باز شود... اينكه به بهانه ي تولدت، تلنگري از نبودت را هم به روحم ميزني ، جمع اضداد به پا كرده اي...! مصاف نابرابرِ اشك و لبخند ...
۱۳۹۷/۲/۱۲ - ۱۵:۰۰
یادداشت رسیده:
حضرت زينب(س)؛ اسوه و الگوی بی نظير بردباری و مقاومت
حوزه/ حضرت زینب کبری(س) پس از رخداد خونینِ کربلای حسینی، با شجاعت بی نظیر و استقامت همانند کوه خود، در کنار برادرزاده ارجمندش حضرت سیّد الساجدین(ع) به ادای وظیفه دینی پرداخت.
۱۳۹۷/۱/۱۳ - ۰۰:۵۶
آیت الله العظمی مکارم بررسی کردند:
پیامدهای امنیتی عرفان های کاذب
حوزه/ رعايت اصول و احكام شريعت گام اول براى سير و سلوك است، و سالكان طريقت هرگز به خود اجازه نمى دهند كه براى وصول به حقيقت كمترين تخطى و انحرافى از احكام شريعت پيدا كنند در حالى كه در عرفان التقاطى (تصوف) اين معنى نه تنها مجاز شناخته شده، بلكه احياناً مورد توصيه نيز قرار گرفته، و به عنوان يك الگو مطرح شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۷ - ۱۶:۰۰
مقامات دنیایی حضرت زهرا(س) از زبان پيامبراسلام(ص)
حوزه/ در دنيا فضائل و مناقب بسيارى از ساحت مقدس حضرت صديقه ى طاهره عليهاالسلام به ظهور رسيده كه اكثر آنها در حيات پيامبر صلى الله عليه و آله بوقوع پيوسته است.
۱۳۹۶/۱۲/۱ - ۱۵:۰۰
یگانه یاور یکتای امیر عاشقان
حوزه/ ای فاطمه (س) پاره تن رسول یار بودی و یگانه یاور یکتای امیر عاشقان. تلألؤ ذوالفقارعلی، وامدار عزم و عزت تو بود. آنگاه که بر بی بصیرتان و دنیا پرستان غضب می کردی، غضبناکی آفریدگار قادر، آشکار می شد
۱۳۹۶/۱۲/۱ - ۱۱:۴۰
یادداشت رسیده؛
نیاز به دین بیش از هر زمان دیگری احساس می شود
حوزه/ در دنیای معاصر، نیاز به دین و آموزه های آن، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و علاقه به دین و مذهبی که بتواند آرامش روحی و روانی را بر فرد و جامعه حاکم کند، هر روز در اقصی نقاط جهان ابراز می گردد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۶
یادداشت رسیده/ نقدی بر برنامه «دورهمی» تلویزیون؛
برای خنداندن مردم؛ تمسخر دیگران ممنوع!!
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در یادداشتی با تاکید بر این که برای خنداندن مردم هرگز دست به دامن مسخره کردن دیگران نشویم، آورده است: گویا تلویزیون ما برای ساخت برنامه به بن بست کامل خورده است و برای ماندن و جذب مخاطب دست به هرکاری می زند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۱
تقدم و تأخر شایگانی
حوزه/ سالهای پیروزی انقلاب اسلامی شوک بزرگی به اندیشه سیاسی و اجتماعی شایگان وارد کرد. وی در کتاب «زیر آسمانهای جهان» (۱۹۹۲) اشاره می کند که علیرغم غیرسیاسی بودن، در دوران انقلاب اسلامی ایران به مدت یک ماه سیاسی شد!
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۶
آیت الله العظمی مکارم تبیین کردند:
امامت در اندیشه و کلام حضرت زهرا (س)
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در یادداشتی به تبیین مفهوم امامت پرداختند و تاکید کردند: شهادت مظلومانۀ حضرت فاطمه زهرا(س) به خوبى نشان مى دهد كه توطئه بزرگى براى كنار زدن اهل بيت پيامبر (صلى الله عليه وآله) از متن حكومت و خلافت اسلامى و ناديده گرفتن مقام ولايت و امامت در جريان بود، توطئه اى حساب شده و در تمام ابعاد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۳