*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ \ ۱۴ رمضان ۱۴۴۰ \ Monday, May 20, 2019
پویش سراسری اهل وفاء ؛
از فلسطین تا یمن، همراه سیل‌زدگان ایرانی
حوزه/ پویش سراسری اهل وفاء در همبستگی با سیل‌زدگان ایرانی در ۶ کشور فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه و تونس آغاز بکار کرد
۱۳۹۸/۱/۲۸ - ۱۹:۲۵
نظرسنجی خبرگزاری حوزه درباره نقش روحانی در سریال «نون خ»
حوزه/ بسیاری از مخاطبان معتقدند که در این سریال ، شأن روحانیت رعایت نشده و یک سوال اساسی پرسیده اند؛ اینکه: چرا استفاده از لباس نیروی انتظامی در سریالها منوط به اخذ مجوز از نهاد مربوطه است اما درباره لباس روحانیت چنین نیست؟!
۱۳۹۸/۱/۱۷ - ۲۲:۰۱
از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان؛
پویش «حمایت از سیل زدگان گلستان و مازندران» راه اندازی شد
حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان، کمپین «حمایت از سیل زدگان دو استان مازندران و گلستان» را راه اندازی کرد.
۱۳۹۸/۱/۵ - ۲۲:۱۷
رکورد استقبال از پویشهای حوزه نیوز شکست؛
استقبال فوق العاده شما از پویش «اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات بودم»
۱۳۹۷/۱۰/۲ - ۱۱:۱۴
به پویش مردمی اسکان زائرین بپیوندید
حوزه/ قرارگاه کریمه به همت واحد خدمات فرهنگی هیأت زینبیون قم، پویش مردمی اسکان زائرین را راه اندازی کرد.
۱۳۹۷/۹/۲۷ - ۰۸:۳۲
تصاویر شما/ پویش «من و حاج آقا» -۳۰
پویش «من و حاج آقا» کلید خورد. در این پویش از عموم شما خواسته شده است تا عکس ، ویدئو و متن (مانند خاطره و...) هایی که با طلاب، روحانیون و حاج آقای مسجد و هیئت و محله دارید به خبرگزاری حوزه ارسال کنید. آثار خود را در شبکه های اجتماعی به آیدی @InfoHawzah یا به نشانی الکترونیکی hawzahnews.com@gmail.com ایمیل و یا خاطرات مکتوب را ذیل همین خبر ارسال کنید.
۱۳۹۷/۸/۲۴ - ۱۴:۴۴
تصاویر شما/ پویش «من و حاج آقا» -۲۹
پویش «من و حاج آقا» کلید خورد. در این پویش از عموم شما خواسته شده است تا عکس ، ویدئو و متن (مانند خاطره و...) هایی که با طلاب، روحانیون و حاج آقای مسجد و هیئت و محله دارید به خبرگزاری حوزه ارسال کنید. آثار خود را در شبکه های اجتماعی به آیدی @InfoHawzah یا به نشانی الکترونیکی hawzahnews.com@gmail.com ایمیل و یا خاطرات مکتوب را ذیل همین خبر ارسال کنید.
۱۳۹۷/۸/۲۲ - ۱۱:۱۹
خاطرات شما/ پویش «من و حاج آقا»- ۳
داستانی از یک روز سرد، شهید بهشتی و تأخیر شاگردان
حوزه/ سال ۵۶ بود؛ طلبه مدرسه علمیه حقانی بودم و مرحوم دکتر بهشتی یک روز در هفته برای تدریس فلسفه هگل در مدرسه حقانی حضور می یافت. با آنکه با فلسفه آن هم به زبانی بیگانه اندک آشنایی نداشتم؛ اما گاه صبح ها ...
۱۳۹۷/۸/۲۱ - ۱۵:۴۶
تصاویر شما/ پویش «من و حاج آقا» -۲۸
پویش «من و حاج آقا» کلید خورد. در این پویش از عموم شما خواسته شده است تا عکس ، ویدئو و متن (مانند خاطره و...) هایی که با طلاب، روحانیون و حاج آقای مسجد و هیئت و محله دارید به خبرگزاری حوزه ارسال کنید. آثار خود را در شبکه های اجتماعی به آیدی @InfoHawzah یا به نشانی الکترونیکی hawzahnews.com@gmail.com ایمیل و یا خاطرات مکتوب را ذیل همین خبر ارسال کنید.
۱۳۹۷/۸/۲۰ - ۱۸:۴۹
تصاویر شما/ پویش «من و حاج آقا» -۲۷
پویش «من و حاج آقا» کلید خورد. در این پویش از عموم شما خواسته شده است تا عکس ، ویدئو و متن (مانند خاطره و...) هایی که با طلاب، روحانیون و حاج آقای مسجد و هیئت و محله دارید به خبرگزاری حوزه ارسال کنید. آثار خود را در شبکه های اجتماعی به آیدی @InfoHawzah یا به نشانی الکترونیکی hawzahnews.com@gmail.com ایمیل و یا خاطرات مکتوب را ذیل همین خبر ارسال کنید.
۱۳۹۷/۸/۱۹ - ۱۵:۵۱