*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ \ ۱۵ شعبان ۱۴۴۰ \ Saturday, April 20, 2019
خانواده ایرانی (۹)؛
انسان که ماشین نیست !!!
حوزه/ مرد در کشاکش زندگی مردانه خود، احتیاج به یک لحظه‌ی آرامشی دارد تا بتواند راه را ادامه بدهد. آن لحظه‌ی آرامش کِی است؟ همان وقتی است که او در محیط سرشار از محبت و عطوفت خانوادگی خودش قرار می‌گیرد.
۱۳۹۸/۱/۱۱ - ۱۴:۱۰
نماینده آیت الله العظمی سیستانی نسبت به بی احترامی به دیگران در شبکه های اجتماعی هشدار داد
حوزه/ شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه نماز جمعه گفت: اهانت به شخصیت دیگران از پدیده های اجتماعی خطرناکی است که آرامش اجتماعی را تهدید می کند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: غربی ها بچه ها را از مادر جدا کرده و در قفس زندانی می کنند
حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه غربی ها بعد از آن که بر انسان ها ظلم کردند و بچه ها را آواره کرده و آنها را از مادرها جدا و در قفس زندانی می کنند، گفت: مکتب اسلام کجا و این ظلم و ستم ها کجا؟
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۳
پرسش های مهم، پاسخ های کوتاه (۳)؛
آیا تشبیه بعضى انسان‏ها به حیوان در قرآن، جسارت و ناسزاگویى نیست؟
حوزه/ با نگاهى به منافع حیوانات و عملكرد بعضى انسان ‏ها، تشبیه «اولئك كالانعام بل هم اضلّ» را حقّ و منطقى مى‏یابیم؛ گران‏ترین لباس انسان، ابریشم، از حیوانات است. مهم‏ترین غذاى انسان ...
۱۳۹۷/۹/۶ - ۰۴:۲۵
در مدرسه ‌خواهران کوثر تیران ‌مطرح ‌شد:
انسان‌ آفریده‌ شده‌ که ‌بنده‌ خدا باشد نه‌ شیطان
حوزه/ امام‌ جمعه‌ رضوانشهرگفت: انسان ‌آفریده‌ شده ‌تا بنده‌ ی خدا باشد که ‌راهکار آن‌ طی‌ کردن‌ مراتب‌ کمال ‌است.
۱۳۹۷/۸/۲۴ - ۱۳:۲۲
حجت‌الاسلام رزاقی:
انسان محوریت خلقت عالم هستی به شمار می رود
حجت‌الاسلام رزاقی گفت: این انسان‌ها هستند که به مناصب و جایگاه‌های دنیوی ارزش می‌دهند و به تعبیر امام راحل (ره) این مقام امیر المومنین (ع) بود که به غدیر خم جایگاه بخشید.
۱۳۹۷/۸/۶ - ۰۷:۴۷
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوادی آملی:
تفکر مادی سبب بحران هویت در غرب شده است/حوزه های علمیه انسان الهی را به جهان معرفی کنند
حوزه/ رئیس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء با اشاره به « إِنِّی جاعِلٌ فِی الْأَرْضِ خَلیفَةً» اظهار داشت: این آیه سبب استحکام باور ما می‌شود، ما باید این پیام را به جهان مخابره کنیم که زمین و زمان در شکل‌گیری انسانیت اثری نداشته بلکه انسانیت از ذات اقدس الهی برخاسته است.
۱۳۹۷/۷/۱۳ - ۱۳:۴۷
پاسخ به شبهات (۱۹)؛
اگر شیطان بر انسان سجده می کرد، انسان گمراه نمی شد؟
حوزه/ فلسفه خلقت انسان ربطي به سجده کردن يا سجده نکردن شيطان بر آدم ندارد؛ با مطالعه آيات قرآن به وضوح اين حقيقت روشن مي‌شود که از ديدگاه اسلام، هدف نهايي از ...
۱۳۹۷/۵/۲۸ - ۰۶:۳۵
پاسخ به شبهات (۱۸)؛
چرا انسان از سایر مخلوقات برتر است؟
حوزه/ خداوند از روح خود در کالبد آدم و فرزندان او دميده است؛ اين روح الهي با استعداد فوق‌العاده‌اي که در آن نهفته است، مي ‏تواند تجلي گاه انوار الهي و عظمت بخش انسان باشد.
۱۳۹۷/۵/۲۵ - ۱۹:۴۰
پاسخ به شبهات (۱۷)؛
اگر انسان بهترین موجود است، آیا خدا نمی تواند بهتر از او خلق کند؟
حوزه/ گرچه خداوند قادر و توانا است و هر گونه كه اراده كند و بخواهد مي تواند موجودي را بيافريند، اما از آن جا كه بهتر و برتر از انسان موجودي نيافريده است، معلوم مي‌شود كه ...