*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ \ ۱۸ جمادى الثانية ۱۴۴۰ \ Saturday, February 23, 2019
خاطراتی از استاد پرورش (۵)؛
نظر استاد قرائتی درباره برداشت های زیبای استاد پرورش از قرآن
حوزه/ اين آقاي پرورش در همسايگي ماست. هرگاه من خدمت ايشان ميرسم و بحثي از آيات قرآن مي‌شود، مي بينم ايشان برداشت هاي جالب و زيبايي از قرآن ارائه مي كنند كه براي من بعد از اين همه سال مطالعه در تفاسير قرآن، جديد است و تازگي دارد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۴:۰۰
به سردبیری رمضانعلی عزیزی؛
شماره جدید «افق حوزه» با ضمیمه دو ویژه نامه منتشر شد+ دانلود
حوزه/ پانصد و شصت و هشتمین شماره هفته نامه «افق حوزه» با ضمیمه دو ویژه نامه «افق خانواده» و «در مسیر نفر» با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی منتشر شد.
۱۳۹۷/۷/۳ - ۰۹:۰۴
بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه پیرو مواضع مراجع عظام تقلید
حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه، پیگیری رهنمودهای زعمای حوزه و صیانت از کیان حوزه های علمیه را وظیفه خود دانسته، بدان اهتمام خواهد ورزید و به تلاش های خود در این زمینه، ادامه خواهد داد.
۱۳۹۷/۵/۲۹ - ۱۸:۰۴
سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه:
تجمع خودجوش در مدرسه فیضیه مورد تایید مدیریت حوزه نیست
حوزه/ سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه، تجمع هفته گذشته عده ای از طلاب و اساتید حوزه در فیضیه را تجمعی خود جوش دانست که مورد تایید مدیریت حوزه نیست.
۱۳۹۷/۵/۲۹ - ۱۵:۳۰
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:
جوانان در مقابل حوادث مختلف با بصیرت رفتار کنند
حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در وضعیت کنونی باید قرارگاه بصیرت افزایی و روشنگری با جدیت بیشتری اقدامات خود را انجام دهند تا بدین وسیله جوانان بتوانند در مقابل حوادث مختلف با بصیرت رفتار کنند و دشمنان داخلی و خارجی نتوانند از آنها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
۱۳۹۷/۵/۱۶ - ۱۴:۴۸
احمد الحسن کیست؟ (۷)؛
چند سؤال ساده از طرفداران «احمد الحسن»!
حوزه/ چرا حضرت ولی عصر(عج) در طول این چهارده سال چنین نامه‌ای به بزرگان نجف، بغداد، قم، اصفهان، مشهد و تبریز ننوشته است که بگوید «أحمد الحسن» وکیل من است، اطاعت او اطاعت من و معصیت او معصیت من است!؟
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
توصیه‌های آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی به ایرانیان خارج از کشور:
ایرانیان پیام‌رسان انقلاب باشند/ هر شخص سه مسئولیت فردی، اجتماعی و شغلی دارد
حوزه/ حضرت آیت‌الله نوری همدانی با حضور در جمع ایرانیان مقیم لبنان به بیان مهمترین وظایف ایرانیان خارج از کشور پرداختند.
۱۳۹۶/۶/۲۴ - ۰۱:۴۸
آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی در لبنان:
لبنان از ابتدا مهد عالمان بزرگ بوده است
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: لبنان از ابتدا مهد عالمان بزرگ مثل شهید اول، شهید ثانی، محقق کرکی و شیخ حر عاملی بوده است.
۱۳۹۶/۶/۲۳ - ۰۱:۰۹
مراسم یادبود سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در دفاتر مراجع تقلید برگزار شد
حوزه/ مراسم بزرگداشت سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع در دفاتر مراجع عظام تقلید برگزار شد.
۱۳۹۶/۴/۱۲ - ۱۴:۱۳
تا چه زمانی می توان زکات فطره را پرداخت؟
حوزه /از جمله شرائط زکات فطره پرداخت آن از مال حلال است؛ پس کسی که در آمد او از حرام هست باید زکات فطره را از مال حلال بپردازد.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۰:۲۶