*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ \ ۲۱ رمضان ۱۴۴۰ \ Monday, May 27, 2019
در همایش روحانیان اعزامی به اربعین مطرح شد:
تأملاتی در باب فعالیت‌های فرقه ضاله «احمدالحسن» در عراق
مسئول اداره برنامه‌ریزی تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در همایش آموزشی «نصرت الحسین» ویژه روحانیان اعزامی به اربعین در بجنورد به تبیین نظرات و فعالیت‌های فرقه احمد الحسن در عراق پرداخت.
۱۳۹۷/۷/۱۷ - ۱۶:۱۸
احمد الحسن کیست؟ (۸)؛
نگاهی بر پاسخ های مضحک طرفداران احمدالحسن به سؤالات یکی از اساتید حوزه
حوزه/ آقای «قزوینی» در قسمت دیگری از کلام خود می‌پرسد بر فرضِ حجیت خواب، چرا امام عصر به خواب مراجع نمی‌آید؟! در پاسخ به او می‌گوییم مردم عادی با اخلاص، خداوند را می‌خوانند و خداوند جوابشان را می‌دهد.
۱۳۹۷/۳/۱ - ۱۰:۲۲
احمد الحسن کیست؟ (۷)؛
چند سؤال ساده از طرفداران «احمد الحسن»!
حوزه/ چرا حضرت ولی عصر(عج) در طول این چهارده سال چنین نامه‌ای به بزرگان نجف، بغداد، قم، اصفهان، مشهد و تبریز ننوشته است که بگوید «أحمد الحسن» وکیل من است، اطاعت او اطاعت من و معصیت او معصیت من است!؟
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
احمد الحسن کیست؟ (۶)
حسینی قزوینی مطرح کرد : نقشه های شوم احمد الحسن و طرفداران او برای حوزه های علمیه و مراجع تقلید
حوزه/ این افراد رسماً اعلام کردند که اگر آمار ما به ده هزار نفر برسد قیام می‌کنیم و اولین چیزی که نابود می‌کنیم مراجع و حوزه‌های علمیه است!!! زیرا اینها می‌دانند حوزه‌های علمیه است که این افراد را رسوا می‌کند.
۱۳۹۷/۲/۲۳ - ۰۷:۲۷
احمد الحسن کیست؟ (۵)؛
حسینی قزوینی: فرقه ای فاسدتر و بی محتواتر از طرفداران احمد الحسن ندیدم
حوزه/ دوستان عزیز، برادرانم! من به عصمت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و به خداوند سوگند می‌خورم فرقه‌ای فاسدتر، بی‌اساس‌تر، بی‌محتواتر و بی‌عقل‌تر از طرفداران «احمد الحسن» در عمرم ندیدم!!
۱۳۹۷/۲/۱۸ - ۰۸:۳۲
احمد الحسن کیست؟ (۴)
حسینی قزوینی: احمد الحسن و طرفدارانش خطرناک تر از منافقین و داعش هستند
حوزه/ من یک جمله با لفظ شدید قسم عرض می‌کنم اگر عقاید آن‌ها را بخوانید والله تاالله بالله خواهید دید آن‌ها خطرناک‌تر از منافقین و دواعش هستند!! اگر این افراد قدرت بگیرند اولین کاری که می‌کنند این است که حوزه‌های علمیه را ویران می‌کنند و روحانیت را از بین می‌برند.
۱۳۹۷/۲/۹ - ۰۸:۳۸
احمد الحسن کیست؟ (۳)؛
طرفداران احمدالحسن از طریق اجنه و سحر به خواب افراد می آیند/ادعاهای وقیحانه علیه انبیا
حوزه/ هر روز که از عمر مذهب شیعه می‌گذرد این شبهات در رنگ و قالب تازه‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود. بنده در اینجا باید عرض کنم متأسفانه در حوزه‌های علمیه ما آنگونه که زیبنده هست در رابطه با پاسخگویی به شبهات بها داده نمی‌شود.
۱۳۹۷/۲/۵ - ۰۹:۴۳
احمد الحسن کیست؟ (۲):
از تناقضات در گفتار احمد الحسن تا دعوت به مناظره حضوری و غیرحضوری از سوی یکی از اساتید حوزه
حوزه/ چرا «احمد الحسن» که صاحب ادعاست برای مناظره نمی‌آید؟! چرا شاگردان طراز اول او که در عراق یا سوئد مخفی هستند برای مناظره نمی‌آیند و شماها را جلو می‌اندازند؟!
۱۳۹۷/۱/۳۰ - ۰۸:۵۸