*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ \ ۱۰ جمادى الأولى ۱۴۴۰ \ Wednesday, January 16, 2019
پرسش های مهم، پاسخ های کوتاه (۱۵)؛
چگونه ظرفیتم را بالا ببرم؟ + راهکار
حوزه/ اگر توجهى به پول هاى موجود در بانك بكنیم، سرمایه خود را ناچیز خواهیم دید. اگر به تسبیح گفتن همه موجودات توجه داشته باشیم، گفتن چند «سبحان اللّه» را چیزى نمى ‏دانیم. اگر ...
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۶:۰۵
قطره ای از دریا؛
قرآن کریم: سوء استفاده از موقعیّت و مسئولیّت ممنوع است
حوزه/ امتیاز پیامبران بر دیگران آن است كه هر قدر بر تعداد یاران و مقدار قدرتشان افزوده شود، مردم را بیشتر به بندگى خدا دعوت مى‏ كنند، و هرگز راه توحید را عوض نمى‏ كنند و تأكید و هشدارشان بیشتر مى ‏شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۰
پرسش های مهم، پاسخ های کوتاه (۱۴)؛
مگر خدا مَحرم نیست، پس چرا در نماز خودمان را بپوشانیم؟
حوزه/ همیشه پوشیدن لباس به خاطر مَحرم و نامَحرمى نیست، بلكه گاهى پوشیدن لباس جنبه ...
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۵
در حاشیه ضبط برنامه درسهایی از قرآن؛
از چندین سال تلاش و خدمت صادقانه استاد قرائتی تجلیل شد
حوزه/ مراسم تجلیل از چندین سال تلاش و خدمت صادقانه استاد قرائتی در ویژه برنامه«درس‌هایی از قرآن» برگزار شد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۴
قطره ای از دریا؛
گناه علما و دانشمندانِ بى‏ تقوا چند برابر است؛ چرا؟
حوزه/ و همانا از ایشان (اهل كتاب) گروهى هستند كه زبان خود به خواندن كتاب (و دست نوشته‏ ى خودشان چنان) مى ‏چرخانند كه شما گمان كنید آن از كتاب آسمانى است، در حالى كه از كتاب نیست و مى‏ گویند: آن (چه ما مى ‏خوانیم) از جانب خداست، در حالى كه از جانب خدا نیست و آنها آگاهانه بر خداوند دروغ مى‏ بندند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۰
قطره ای از دریا؛
گناهی که پنج تهدید خدای متعال را به دنبال دارد
حوزه/ همانا كسانى كه پیمان خدا و سوگندهاى خودشان را به بهاى ناچیزى مى ‏فروشند، آنان برایشان نصیبى در آخرت نیست و خداوند در قیامت با آنها سخن نمى ‏گوید و به آنان نیز نظر (لطف) نمى‏ كند، آنها را (از گناه) پاك نمى ‏سازد و براى آنان عذابى دردناك است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۰
استاد قرائتی در جمع طلاب مدرسه معصومیه:
طلبه اطفال نیاز جامعه است
حوزه/ در دوران جوانی هر جا می رفتم کودکان به دنبال من راه می افتادند. برخی به من خرده می گرفتند که چرا به فکر آینده خودت نیستی و به کارهای رسمی نمی پردازی؟ گفتم همانطور که پزشک اطفال داریم، طلبه اطفال نیز نیاز جامعه است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۷
تصاویر/ درس اخلاق استاد قرائتی در مدرسه علمیه معصومیه(س)
عکس: عارف عبداله زاده
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۹
قطره ای از دریا؛
امانت انسان فاسق را هم باید برگردانیم؟
حوزه/ و از اهل كتاب كسانى هستند كه اگر او را بر اموال بسیارى امین گردانى، به تو باز مى‏ گرداند و بعضى از آنان (به قدرى نادرستند كه) اگر او را بر دینارى امین گردانى، آن را به تو برنمى‏ گرداند، مگر آنكه ...