*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ \ ۱۸ شعبان ۱۴۴۰ \ Tuesday, April 23, 2019
یاران عصر ظهور (۹)؛
آیا اهل تسنن هم می توانند از یاران امام زمان (عج) بعد از ظهور ایشان شوند؟
حوزه/ وقتی امام زمان عج ظهور نمایند، همه مردم دنیا را مورد خطاب قرار داده، پیام اسلام و عدالت را به تمام مردمان ابلاغ می‌نمایند. در آن هنگام، هرکس سخنان حضرت را بپذیرد، جزو یاران او خواهد شد.
۱۳۹۸/۱/۱۹ - ۲۱:۳۰
یاران عصر ظهور (۷)؛
آیا حضرت مهدی (عج) غیر از ۳۱۳ نفر، یاران دیگری هم دارد؟
حوزه/ بر اساس روایات، یاران ویژه امام عصر عج، ۳۱۳ نفر هستند که یاران حکومتی حضرت به شمار می‌آیند و هر کدام مسئولیت و مأموریت‌ خاصی از طرف حضرت دارند.
۱۳۹۸/۱/۱۶ - ۱۴:۱۰
یاران عصر ظهور (۶)؛
حضرت ولی عصر (عج) با چه کسانی زندگی می کند؟
حوزه/ همه ما جزو معتقدان به امامت ایشان هستیم و از این جهت، از اصحاب و یاران امام زمان محسوب می‌شویم؛ یعنی تمام شیعیان، اصحاب امام زمان عج هستند.
۱۳۹۸/۱/۱۵ - ۱۵:۱۰
استاد دانشگاه بوینس آیرس آرژانتین:
همراهی حضرت عیسی با حضرت مهدی(ع) در دوران ظهور یک حقیقت است
حوزه / پروفسور میگل آنجل باریوس گفت: همراهی حضرت عیسی مسیح با حضرت مهدی در دوران ظهور یک حقیقت مهم و مشیت الهی است که باید بیشتر مورد توجه علما اسلام و مسیحیت قرار گیرد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۹
جشن بزرگ «بر دامان بهشت» برگزار شد
حوزه/ جشن بزرگ میلاد حضرت صدیقه کبری(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام شریفی و مولودی‌خوانی آقای مصطفی مروانی برگزار شد.
۱۳۹۷/۱۲/۹ - ۱۵:۳۴
مسئول بین‌الملل مرکز عصر ظهور در گفتگو با «حوزه» مطرح کرد:
تشریح دستاوردهای سفر دانشجویان عراقی به اهواز
حوزه/ حجت‌الاسلام فاطمی کیا، با اشاره به سفر جمعی از جوانان و دانشجویان فعال عراقی به خوزستان، گفت: این افراد متشکل از دانشجویان و فعالان فرهنگی عراقی بودند که برای الگوبرداری از ابعاد مختلف فعالیت‌های علمی، فرهنگی و جهادی جمهوری اسلامی، به اهواز سفر کردند.
۱۳۹۷/۱۲/۴ - ۲۱:۰۷
یاران عصر ظهور (۴)؛
یاران امام عصر(عج) مشخص هستند یا هنگام ظهور انتخاب خواهند شد؟
حوزه/ اصحاب امام زمان دو دسته‌اند: دسته نخست، افرادی هستند که قبل از ظهور ایشان، از دنیا رفته‌اند و هنگام ظهور حضرتش، به اذن الهی زنده می‌شوند و رجعت می‌کنند؛ دسته دوم، افرادی هستند که ...
۱۳۹۷/۱۲/۳ - ۲۱:۵۶
یاران عصر ظهور (۳)؛
ابدال چه کسانی هستند و چگونه می توان جزو آنان شد؟
حوزه/ ابدال، نه از طایفه و ملّیت خاصی هستند و نه از شهر و وطن به‌خصوصی، بلکه ممکن است از یک شهر و یا کشور به‌خصوصی باشند و نیز ممکن است هر یک، به مناطق مختلفی متعلق باشند؛ به ویژه که اگر ابدال را بر یاران امام زمان منطبق کنیم که بی‌شک در شهرهای مختلفی زندگی می‌کنند.
۱۳۹۷/۱۲/۲ - ۰۶:۲۰
یاران عصر ظهور (۲)؛
بیشترین یار امام زمان (عج) در زمان ظهور از کدام کشور است؟
حوزه/ یاران امام عصر به چند گروه تقسیم می‌شوند، ۱. یارانی که حضرت مهدی علیه‌السلام نهضت خود را با آنان آغاز می‌کند؛ ۲. یارانی که به برکت قدوم بقیه الله علیه ‌السلام از قبرها برمی‌خیزند؛ ۳. یارانی که ...