*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ \ ۱۴ ذو القعدة ۱۴۴۰ \ Thursday, July 18, 2019
ویژه طلاب مرکز عصر ظهور اهواز؛
دوره معرفتی-زیارتی مشهد مقدس برگزار شد
حوزه/ دوره معرفتی-زیارتی مشهد مقدس، ویژه طلاب مرکز فرهنگی عصر ظهور اهواز، در راستای تقویت بینش معنوی-معرفتی طلاب با محوریت سلسله مباحث قرآنی برگزار شد.
۱۳۹۸/۴/۱۷ - ۱۸:۵۶
یاران عصر ظهور (۱۷)؛
یاران حضرت مهدی (عج) چند نفر و از چه شهرهایی هستند؟
حوزه/ امام جواد علیه‌ السلام فرمود: «زمانی که ۳۱۳ نفر از یاران خاص قائم، به خدمت آن بزرگوار رسیدند، خدا امر او را به جهانیان آشکار می‌‎کند. وقتی این تعداد به دَه‌هزارنفر رسید، به اذن خداوند متعال خروج می‌‎کند».
۱۳۹۸/۴/۱۰ - ۲۲:۴۵
یاران عصر ظهور (۱۶)؛
عشق به حضرت ولی عصر(عج) به تنهایی کافی است؟
حوزه/ تنها، ادعای اینکه من عاشق و شیفته امام زمان هستم، کافی نیست؛ شعار بی‌مغز ارزش ندارد! شعار عاشقی، باید شعور عمل و اثبات شوق و اشتیاق را هم داشته باشد و اثبات عشق به امام زمان، با ادعا نیست، بلکه باید در عمل و رفتار نمایان باشد.
۱۳۹۸/۴/۸ - ۱۵:۳۵
یاران عصر ظهور (۱۵)؛
/ چگونه یار امام زمان (عج) باشیم؟
حوزه/ در یاری امام عصر، فرقی بین زن و مرد نیست و هر كس می‌تواند با توجه به توانایی‌های خود، در خدمت امام باشد؛ زیرا یاری امام مهدی علیه‌السلام تنها جنگیدن و شمشیرزدن نیست تا مخصوص مردان باشد؛ همگان ـ چه مرد و چه زن ـ می‌توانند در جبهه یاوران امام زمان قرار گیرند؛ بنابراین، راه برای همه باز است تا جزو یاوران حضرت باشند.
۱۳۹۸/۴/۷ - ۱۲:۲۰
یاران عصر ظهور (۱۳)؛
زنان چه نقشی در حکومت امام زمان(عج) ایفا می کنند؟ + تعداد بانوان
حوزه/ در رابطه با تعداد زنان در سپاهیان و اصحاب حضرت روایات را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد: در برخی از روایات فقط به ...
۱۳۹۸/۳/۱۶ - ۱۱:۰۰
یاران عصر ظهور (۱۲)؛
اقدام حضرت عیسی (ع) پس از ظهور حضرت ولی عصر(عج)
حوزه/ در روایتی از قول پیامبر آمده است: «او از آسمان فرود می‌آید ... با مردم برای دعوت به اسلام جنگ خواهد کرد، صلیب را خرد کرده ... و خداوند در عصر او، همه ملت‌ها به جز اسلام را نابود می‌گرداند».
۱۳۹۸/۳/۱۴ - ۱۳:۳۰
مسئول اداره پژوهش حوزه علمیه خراسان جنوبی:
تمدن اسلامی شاه کلید و زمینه ساز تحقق جامعه مهدوی است
حوزه/مسئول اداره پژوهش حوزه علمیه خراسان جنوبی تمدن اسلامی شاه کلید و زمینه ساز برای تحقق جامعه مهدوی دانست و گفت: باید با ارائه الگوی موفق اسلامی اصیل، جامعه به این نتیجه برسد که ظهور امام زمان(عج) در واقع تکمیل پازل تحقق بخشیدن جامعه مهدوی است.
۱۳۹۸/۳/۱۰ - ۱۹:۲۵
یاران عصر ظهور (۹)؛
آیا اهل تسنن هم می توانند از یاران امام زمان (عج) بعد از ظهور ایشان شوند؟
حوزه/ وقتی امام زمان عج ظهور نمایند، همه مردم دنیا را مورد خطاب قرار داده، پیام اسلام و عدالت را به تمام مردمان ابلاغ می‌نمایند. در آن هنگام، هرکس سخنان حضرت را بپذیرد، جزو یاران او خواهد شد.
۱۳۹۸/۱/۱۹ - ۲۱:۳۰
یاران عصر ظهور (۷)؛
آیا حضرت مهدی (عج) غیر از ۳۱۳ نفر، یاران دیگری هم دارد؟
حوزه/ بر اساس روایات، یاران ویژه امام عصر عج، ۳۱۳ نفر هستند که یاران حکومتی حضرت به شمار می‌آیند و هر کدام مسئولیت و مأموریت‌ خاصی از طرف حضرت دارند.
۱۳۹۸/۱/۱۶ - ۱۴:۱۰
یاران عصر ظهور (۶)؛
حضرت ولی عصر (عج) با چه کسانی زندگی می کند؟
حوزه/ همه ما جزو معتقدان به امامت ایشان هستیم و از این جهت، از اصحاب و یاران امام زمان محسوب می‌شویم؛ یعنی تمام شیعیان، اصحاب امام زمان عج هستند.
۱۳۹۸/۱/۱۵ - ۱۵:۱۰