*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ \ ۱۵ شوال ۱۴۴۰ \ Wednesday, June 19, 2019
احکام شرعی؛
صدا در نمازهای جهریه چه مقدار باید بلند باشد؟
حوزه/ نمازگزار باید تکبیرة الاحرام، قرائت حمد و سوره و ذکر و دعا را طوری بخواند که خودش بشنود، البته اگر به دلیل کم شنوایی یا ناشنوایی ...
۱۳۹۸/۳/۲۷ - ۰۶:۱۰
احکام شرعی؛
داخل دهان و بینی را چگونه تطهیر کنیم؟
حوزه/ داخل بدن انسان، مانند داخل دهان و بینی، با برطرف شدن عین نجاست پاک می شود و نیاز به تطهیر ندارد.
۱۳۹۸/۳/۲۵ - ۲۲:۴۰
احکام صنفی | پزشکی (۸)؛
از احکام تلقیح مصنوعی بیشتر بدانیم
حوزه/ پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری به انتشار احکام شرعی صنف های گوناگون، مطابق با نظرات آیت الله العظمی خامنه ای می پردازد که «حوزه نیوز» این احکام را منتشر خواهد کرد.
۱۳۹۸/۳/۲۵ - ۱۷:۴۸
احکام صنفی | پزشکی (۷)؛
از مبلغ دیه سقط جنین تا حکم شرعی سقط برای حفظ آبرو یا مشکلات اقتصادی
حوزه/ پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری به انتشار احکام شرعی صنف های گوناگون، مطابق با نظرات آیت الله العظمی خامنه ای می پردازد که «حوزه نیوز» این احکام را منتشر خواهد کرد.
۱۳۹۸/۳/۲۴ - ۱۲:۵۶
احکام شرعی؛
نجس چگونه استحاله می شود؟
حوزه/ اگر چیزی که نجس است به طوری تغییر کند که تبدیل به جنس دیگری شود ـ مثل چوبی که با سوختن خاکستر شود یا شراب تبدیل به سرکه شود، یا ...
۱۳۹۸/۳/۲۴ - ۱۰:۴۷
احکام شرعی؛
حکم استفاده از میوه ای که روی زمین افتاده است
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی حکم شرعی استفاده از میوه ای که برروی زمین افتاده است را بیان کردند.
۱۳۹۸/۳/۲۰ - ۱۱:۰۲
احکام شرعی؛
حکم فرار از روزه در ماه مبارک رمضان
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتائی پیرامون «مسافرت در ماه رمضان» پاسخ گفتند.
۱۳۹۸/۳/۱۲ - ۰۶:۲۵
احکام شرعی؛
حکم تزریق سرم و آمپول تقویتی در حال روزه
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتائی پیرامون «تزریق سرم و آمپول تقویتی در حال روزه» پاسخ گفتند.
۱۳۹۸/۳/۱۱ - ۰۶:۲۰
احکام شرعی؛
چگونه در تشهد به امام جماعت اقتدا کنیم؟
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتائی پیرامون «اقتدا در تشهد» پاسخ گفتند.
۱۳۹۸/۳/۱۱ - ۰۰:۱۷
احکام شرعی؛
آیا قضای روزه مسافر همراه با کفاره است؟
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتائی پیرامون «قضای روزه ی مسافر» پاسخ گفتند.
۱۳۹۸/۳/۸ - ۲۳:۲۰