*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ \ الاثنين ٣ جمادى الثانية ١٤٣٩ \ Monday, February 19, 2018
یادگاه شهیدان علم (۲۰۲)
شهادت برای من بود چرا نصیب محمد شد؟!
حوزه/ مادرم گفت: چند وقت پیش خواب دیدم در آتش دست و پا می زنی. از خواب بیدار شدم و گفتم: خدایا! مجتبی را به خاطر خانواده اش به من ببخش؛ به جای او محمد را در راهت قربانی می دهم...
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴
یادگاه شهیدان علم(۱۸۴)
چه زیباست خالصانه در راه خدا قدم برداشتن
حوزه /شما را به خدا، سری به مزار شهدا بزنید و در آن‌جا خوب چشمانتان را باز کنید و ببینید که انسان‌ها از روز اول که خلق شده‌اند برای چه خلق شده و هدف چه بوده؟...
۱۳۹۵/۷/۱۱ - ۱۰:۵۲
یادگاه شهیدان علم (۱۸۳)
خاطرات روحانی شهید به روایت پدر
حوزه /روحانی شهید: مهدی عبدوس متولدچهاردهم فروردین سال ۴۱درسمنان است که مدت ۲۰ ماه در جبهه بود. او با حرف‌هایش همه را مجذوب خودش می‌کرد. همیشه زیر عبایش لباس بسیجی می‌پوشید.
۱۳۹۵/۶/۳۱ - ۱۵:۳۵
یادگاه شهیدان علم ( ۱۷۹)
همه زندگی شهید جاوید در اسلام خلاصه شده بود
حوزه / شوق وصف‌ناپذیری به تحصیل علوم فقهی داشت. او همه اخلاق و رفتارش را هماهنگ با منش طلبگی می‌کرد. اعتقاد داشت باید تمام عمرش را وقف تحصیل علوم فقهی کند، تا بتواند در آینده از مجتهدان معتقد به ولایت فقیه در جامعه باشد.
۱۳۹۵/۶/۱۰ - ۱۵:۲۵
یادگاه شهیدان علم(۱۷۸)
۱۴ سال مبارزه بی امان این روحانی را بخوانید
حوزه / او زندگی را چیزی جز جهاد و مبارزه نمی‌دانست و همیشه در صدد بود به هر نحو که شده راهش را ادامه دهد، ۱۴ سال فقط و فقط برای خدا جنگید.
۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۴۸
یادگاه شهیدان علم (۱۷۶)
شهید راه استقلال و آزادی
حوزه/ در یکی از تظاهرات های قبل از انقلاب، جهت حضور بیشتر مردم در خیابان ها شعار "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" سر داد؛ مأمورین به طرف وی هجوم آورده و گفتند: ما در ایران چنین شعاری نداریم و او با شجاعت و با صدای بلند گفت:...
۱۳۹۵/۵/۲۷ - ۱۴:۳۹
یادگاه شهیدان علم(۱۷۰)
وصیت نامه خواندنی طلبه شهید
حوزه / آنچه به یاد دارم از حقوق الهی که شما می توانید از نیابت اینجانب انجام دهید، سه الی چهار هزار تومان سهم امام، ۳۳ روز، روزه نذری و یک هفته نماز کامل است که باید اعاده شود...
۱۳۹۵/۴/۱۲ - ۱۲:۵۴
یادگاه شهیدان علم (۱۶۶)
وصیت طلبه شهید به مادرش
حوزه/ مگر ما نيستيم و نبوديم كه سال ‌هاي سال بر سر و سينة خود مي ‌زديم و مي ‌گفتيم: اي سيدالشهدا حسين جان! كاش با شما بوديم. اي کاش حسين (ع) فرمانده مي ‌شد و جان خود در راه خدا براي رضاي او هديه مي ‌كرديم و به توفيق شهادت نايل مي ‌گشتيم؟ آيا..
۱۳۹۵/۳/۱۶ - ۱۲:۱۶
یادگاه شهیدان علم (۱۶۴)
رمز سعادتمندی از نگاه طلبه شهید
حوزه/ از اسلام روی نگردانید و از اهل بیت (ع) جدا نشوید. سعادت دو جهان در مکتب اسلام و اهل بیت (ع) یافت می شود... از روحانیت پشتیبانی کنید و بدانید تنها حامی و حافظ اسلام اینانند.
۱۳۹۵/۳/۵ - ۱۵:۵۹
یادگاه شهیدان علم (۱۶۲)
شکنجه به خاطر توهین نکردن به امام راحل
حوزه/ در مرداد ماه ۱۳۵۰ شمسی به اتهام تکثیر و پخش و بیانیه های امام خمینی (ره) در تحریم جشن های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی به زندان افتاد و به جرم توهین نکردن به امام خمینی (ره) و لو ندادن همرزمانش، شکنجه های قرون وسطائی را تا مرز شهادت تحمل کرد.
۱۳۹۵/۲/۱۸ - ۱۷:۲۲