*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ \ ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۰ \ Tuesday, July 16, 2019
آیت الله غریفی:
اعیاد اسلامی اگر عامل وحدت و محبت نباشد ارزشی ندارد
حوزه/ آیت الله سید عبدالله غریفی از علمای بحرین گفت: اعیادی که خداوند متعال برای مسلمانان تعیین کرده است، موجب عزّت، کرامت، هیبت و قدرت می شود و به اختلافات، ناگواری ها، بحران ها، نا آرامی ها و تمامی درگیری ها پایان می‌دهد.
۱۳۹۸/۴/۲۳ - ۱۰:۰۸
محبت خدا (۶)؛
برنامه ای عملي براي رسيدن به خدا
حوزه/ انسان بايد برنامه بگذارد و از کارهاي ساده ‌شروع کند. مثلا بگويد من امروز اين مقدار از وقتم را براي خدا مي‌گذارم و در اين فرصت فقط رضاي او را مي‌طلبم. اين کار شدني است. انسان مي‌‌تواند براي اين کار، ربع ساعت يا نيم ساعت وقت بگذارد و هنگامي‌که مسلط شد، کم‌کم آن را توسعه بدهد. در مرحله بعد ...
۱۳۹۸/۴/۲۰ - ۰۶:۲۰
از سوی مؤسسه مصباح الهدی؛
کتاب "محبت افراطی" منتشر شد
حوزه/ کتاب محبت افراطی به قلم مجتبی رضایی، یاسر اخوان و محمدهادی قراباغی که به تازگی از سوی معاونت پژوهش موسسه مصباح الهدی برای فعالان تربیتی عرصه نوجوانان منتشر شده است.
۱۳۹۸/۴/۱۸ - ۲۳:۵۵
محبت خدا (۵)؛
چگونه محبت به خدا را تقویت کنم؟
حوزه/ اگر ما بخواهيم از آن مرتبه پايين محبت که بالذات به نعمت‌ها تعلق مي‌گرفت، بالاتر بياييم، بايد به دنبال محبتي باشيم که به صفات خدا تعلق مي‌گيرد. ‌
۱۳۹۸/۴/۱۸ - ۱۹:۲۵
خانواده ایرانی (۲۵)؛
آیا عشق همان محبت است؟
حوزه/ امروز در دنیا تعبیر بدی از محبّت می ‌کنند، این عِشقی که تعبیر می‌کنند، اینها، آن محبّت واقعی نیست. این، همان حالت هیجان جنسی است که به یک شکل خاصی آن را ظاهر می‌ کنند. این ممکن است در خیلی از موارد پیش بیاید، ارزشی هم ندارد.
۱۳۹۸/۴/۱۸ - ۰۴:۲۰
محبت خدا (۴)؛
دلیل شدت و ضعف محبت انسان چیست؟
حوزه/ همه ما تجربه کرده‌ايم که برخي چيزها را دوست ‌داريم، اما اين دوست‌داشتن چنان نيست که قلب ما را اشغال کند و هميشه در فکر آن‌ها باشيم. همين اندازه که آن‌ها را ببينيم، خوشمان مي‌آيد، از آن‌ها نفرت نداريم و دوست داريم با آن‌ها انس بگيريم. ولي گاهي محبت به اندازه‌اي ...
۱۳۹۸/۴/۱۷ - ۱۹:۲۵
خانواده ایرانی (۲۴)؛
دخترها و پسرها بخوانند
حوزه/ در ازدواج، اصل قضیه محبّت است. دخترها و پسرها این را بدانند. این محبّتی را که خدا در دل شما قرار داده، حفظ کنید.
۱۳۹۸/۴/۱۶ - ۲۲:۳۵
محبت خدا (۳)؛
ویژگی دوستان خدا
حوزه/ خداوند به يکي از پيغمبران خود وحي کرد که من در ميان مخلوقات، بندگاني دارم که مرا دوست مي‌دارند و من نيز آن‌ها را دوست دارم. آن‌ها مشتاق من‌ و من نيز مشتاق آن‌ها هستم. مرا ياد مي‌کنند و من نيز آن‌ها را ياد مي‌کنم. من چنين بنده‌هايي دارم.
۱۳۹۸/۴/۱۰ - ۰۴:۱۵
محبت خدا (۲)؛
ساده ترین راه برای افزایش محبت به خدا
حوزه/ ساده‌ترين راه براي افزايش محبت‌ به خدا اين است که نعمت‌هاي او را ببينيم. آيا کسي که اين همه به ما نعمت داده دوست‌داشتني نيست؟!
۱۳۹۸/۴/۵ - ۰۴:۱۰
محبت خدا (۱)؛
چه کنیم محبت خدا در دل ما جايگزين شود؟
حوزه/ در روايتي هست که نوجواني که هنوز به سن تکليف نرسيده بود در راه، خدمت پيغمبر اکرم صلي‌الله‌عليه‌وآله‌ رسيد و به تماشای حضرت ایستاد. خيره خيره به ایشان نگاه می‌کرد تا حضرت رسيدند. عرض کرد من خيلي شما را دوست دارم. حضرت ايستادند و از او پرسیدند: من را بيشتر دوست داري يا پدرت را؟ گفت: ...