*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ \ الأحد ٤ جمادى الأولى ١٤٣٩ \ Sunday, January 21, 2018
یادگاه شهیدان علم؛(۲۲۷)
هرچه توان دارید، آن را برای اسلام صرف کنید و بس
حوزه/ طلبه با بصیرت سید محمد طباطبایی از سالکان انقلاب خمینی(ره) بود که در وصیت نامه اش نوشت :«هرچه توان دارید، آن را برای اسلام صرف کنید و بس»
۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۳
یادگاه شهیدان علم؛(۲۲۶)
اگر در این راه شهید شویم، ره صدساله را یک شبه طی کرده ایم
حوزه/ عاشق رفتن از نوع شهادت بود، در وصیت نامه اش نوشت؛ «خدایا! دوست ندارم که مجروح شوم، بلکه دعای من و همسنگرانم این است که یا پیروز شویم و یا شهید.»
۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۸:۰۲
شهید روحانی خطاب به ملت ایران:
همچنین در صحنه انقلاب باشید،نیروهای کفر دیگر تا ابد آسوده خاطر نخواهند بود
حوزه/ ای ملت ایران، همچنین در صحنه انقلاب باشید تا تداوم بخش آن دین و مکتب حسین(علیه السلام) باشیم.
۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۱:۰۵
عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه:
شهدا در آسمان تنهایی به دیدار خدا شتافتند / شهید "خوش لفظ" دِین خود را به دفاع مقدس ادا کرد
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: از افتخارات شهید علی خوش لفظ که امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب خوش معنا درخشیده است این بود که توانست ادبیات دفاع مقدس را با وثاقت و اطمینان به نسل کنونی انتقال دهد.
۱۳۹۶/۹/۳۰ - ۱۰:۵۶
یادگاه شهیدان علم(۲۲۴)
دوست ندارم پس از شهادتم به نام من شعار و شعری بخوانند
حوزه/ عمامه ام را بالای جنازه ام نگذارید؛ زیرا که من لیاقت این عمامه را ندارم و نمی خواهم بزرگ شوم. دوست ندارم پس از شهادتم به نام من شعار و شعری بخوانند، بلکه به نفع روحانیت شعار دهید.
۱۳۹۶/۹/۲۳ - ۰۳:۲۰
یادگاه شهیدا ن علم:
شهیدی که بصیرت افزایی جامعه را یک اصل می دانست
حوزه/ برایتان سفارش می کنم که آزاد باشید، جامعه مانند بچه ای است که صلاح و فسادش را نمی داند، باید آگاهانه مردم را بیدار کرد.
۱۳۹۶/۸/۱۴ - ۱۰:۴۹
یادگاه شهیدان علم(۲۲۱)
شهیدی که راه بزرگان حوزه دینی را پیش گرفت
حوزه/شهادت را در چشم دیدم. آنچنان زندگی را بر خویشتن تنگ دیدم که انگار وجودم شهادت شد و من شهید وجود گشتم.
۱۳۹۶/۶/۲۹ - ۱۹:۱۹
یادگاه شهیدان علم (۲۲۰):
از تدریس تا عمل به آموزه های قرآن
حوزه/ عشق، نعمتی است كه به هركس هدیه نمی‌كنند: چه آنكه وسیله‌ای است که انسان را از صراط مستقیم به وصال دوست رهنمون می سازد.
۱۳۹۶/۴/۲۸ - ۱۴:۰۸
یادگاه شهیدان علم (۲۱۹)
«الهی نامه» طلبه شهید
حوزه/ الهى! شكرت كه نعمت را بر حقير تمام كردى، توفيق استغناء نيز عنايت بفرما.
۱۳۹۶/۴/۱۸ - ۱۴:۴۹
یادگاه شهیدان علم (۲۱۸)
بشارت شهادت از سوی استاد
حوزه /کلاس سوم ابتدایی بود معلم از دانش آموزان خواسته بود که شغل مورد نظر آینده شان را بگویند. محمد گفته بود من می خواهم روحانی شوم، می خواهم در مکتب خانه امام صادق(ع) درس طلبگی بخوانم.
۱۳۹۶/۴/۱۲ - ۱۵:۰۲