*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ \ ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۰ \ Tuesday, July 16, 2019
استاد حوزه علمیه هرمزگان:
شکرگزاری عامل رشد انسان است
حوزه/حجت الاسلام سیدین گفت: شکرگزاری بنده از نعمت هاي خداوند یکی راه هاي رشد انسان به شمار مي رود.
۱۳۹۸/۲/۳۰ - ۱۱:۱۳
استاد حوزه علمیه قزوین:
خانواده ها فرهنگ صحیح استفاده از طبیعت را به فرزندان منتقل کنند
حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: خانواده ها و جوانان فرهنگ صحیح استفاده از محیط زیست را در جامعه اطلاع رسانی کنند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.
۱۳۹۸/۱/۱۳ - ۱۴:۰۴
تربیت اسلامی (۸۲)؛
چرا شکرگزار باشیم؟
حوزه/ شکر نعمت مايه تشويق منعم است، در وي اثر روحي مي گذارد و او را با علاقه و رغبت بيشتري به خدمات اجتماعي وا مي دارد، بعلاوه، ديگران را نيز به راه نيکوکاري سوق مي دهد و بر تعداد خدمتگزاران مي افزايد.
۱۳۹۷/۱۲/۶ - ۰۶:۲۰
اعزام طلاب قزوین به مسابقات قرآنی
حوزه/ معاون قرآن وعترت حوزه علمیه قزوین از اعزام طلاب مدارس علمیه به مسابقات قرآنی، در استان البرز خبرداد.
۱۳۹۷/۱۱/۷ - ۱۷:۰۷
امام جمعه موقت قزوین:
رسانه ها دستاوردهای انقلاب را معرفی کنند
حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: در ایام الله دهه مبارکه فجر صدا وسیما و رسانه ها دستاوردها و برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را انعکاس شایسته و مطلوب دهند.
۱۳۹۷/۱۱/۱ - ۱۲:۰۵
حجت الاسلاموالمسلمین اسکندری:
هیئات مذهبی لشگر نرم انقلاب هستند
حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هیئات مذهبی لشگر نرم انقلاب اسلامی هستند و همین سرمایه موجب دشمن خواهد بود که این مسئله مایه مباهات است.
۱۳۹۷/۸/۲۰ - ۲۲:۲۹
دبیر کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین خبرداد:
اعزام ۲۰۰ طلبه و روحانی از قزوین به راهپیمایی اربعین حسینی
حوزه/ دبیر کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از اعزام ۲۰۰ طلبه و روحانی به مراسم اربعین حسینی جهت فعالیتهای تبلیغی و قرآنی خبرداد.
۱۳۹۷/۷/۳ - ۱۳:۵۷
حجت الاسلام و المسلمین رفیعی در اصفهان:
انقلاب اسلامی حق و ماندنی است
حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: مردم ایران بدانند که انقلاب اسلامی حق و ماندنی است بنابراین از امام حسین(ع) فرا بگیریم از مشکلات شِکوه نکنیم.
۱۳۹۷/۶/۳۱ - ۰۸:۳۰
ره توشه محرم (۵)؛
چگونه شکرگزار باشیم؟
حوزه/ ابوهاشم جعفری می‌گوید: فقر مالی به قدری به من فشار آورد که رفتم در گله و شکایت را نزد امام هادی(ع) باز کنم. اجازه گرفتم، محضر ایشان وارد شدم و نشستم. تا خواستم باب گلایه را باز کنم، حضرت پیش‌دستی کردند و روی دست من زدند. فرمودند: ...
۱۳۹۷/۶/۲۳ - ۰۴:۰۰
مدیر آستان مقدس امام زاده حسین (ع) خبرداد:
پخش برنامه با نوای کاروان از آستان مقدس امام زاده حسین / بقای دین با خون سیدالشهدا(س) تحقق یافت
حوزه/ مدیر آستان مقدس امام زاده حسین (ع) از پخش مستقیم ویژه برنامه ایام دهه ماه محرم با عنوان با نوای کربلا از پشت بام آستان مقدس امام زاده حسین (ع) و با حضور اساتید حوزه علمیه قزوین و قم خبرداد.
۱۳۹۷/۶/۲۱ - ۱۵:۱۲