*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ \ الاثنين ٢٧ رجب ١٤٣٨ \ Monday, April 24, 2017
آیت الله اعرافی در جمع طلاب و روحانیون کرمان:
موج معرفتی انقلاب به برکت حوزه های علمیه عالم گیر شده است
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب و روحانیون کرمان گفت: موج معرفتی انقلاب اسلامی به برکت حوزه های علمیه عالم گیر شده و امام خمینی(ره) به عنوان تربیت یافته حوزه، چنین نهضت علمی و فکری را پایه گذاری کردند و این راه همچنان با رهبری رهبر معظم انقلاب ادامه دارد.
۱۳۹۶/۲/۴ - ۰۹:۳۹
آیه‌ها و آینه‌ها (۳۱۲)؛
وقتی وعده خداوند در این آیه محقق می‌شود
حوزه/ خداوند منان بر ما منت نهاده و در قرآن کریم وعده داده است؛ هر کس کار خیری انجام دهد به او ده برابر پاداش بدهد و در برابر هر گناهی فقط یک کیفر بدهد اما باز هم برخی از ما به سوی گناه می رویم و کیفرمان از پاداشمان پیشی می گیرد.
۱۳۹۶/۲/۳ - ۰۹:۳۲
آیت الله العظمی مظاهری:
راه های سوء استفاده بدخواهان و تفرقه‌افکنان داخلی و خارجی مسدود شود
حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری با تاکید بر ضرورت صیانت از نظام جمهوری اسلامی، تاکید کردند: راه های سوء استفادۀ بدخواهان و تفرقه‌افکنان داخلی و خارجی باید مسدود شود.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۷:۲۳
دیدگاه انتقادی امام خمینی(ره) نسبت به فرهنگ و تمدن غرب
حوزه/ کتاب "فرهنگ و تمدن غرب از دیدگاه امام خمینی(ره)" نوشته میثم طاهری بنچناری است که در ۲۵۶ صفحه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.
۱۳۹۶/۱/۲۹ - ۱۱:۰۰
آیه‌ها و آینه‌ها(۳۰۷)؛
علاقه شدید شهروندان فرانسوی به امام خمینی(ره)
حوزه/ دین پویا و کامل اسلام چهارچوب و مسیر مشخصی را برای پیروانش ترسیم کرده که اگر به آن عمل کنند و مصداق آشکار مؤمن حقیقی شوند نه تنها محبوب دل‌ها می‌شوند بلکه این اشخاص بهترین تبلیغ برای دین می‌باشند بدون آن‌که به زبان امرونهی کنند.
۱۳۹۶/۱/۲۱ - ۱۷:۱۵
پایبندی شهید صدر به اصل ولایت فقیه؛
روایت آیت الله محسن اراکی از ماجرای اجازه گرفتن شهید صدر از حضرت امام (ره)
حوزه / مرحوم آقای صدر یک مرجع تقلید تمام عیار بود ، خود ایشان برای اینکه کار مقابله با صدام و مواجهه با او را ادامه دهد، این را با استجازۀ از حضرت امام انجام داد و من خودم شخصاً شاهد این جریان بودم...
۱۳۹۶/۱/۲۱ - ۰۹:۴۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان فارس مطرح کرد:
جای خالی برنامه‌های تلویزیونی فاطمی در صدا و سیما/ امام خمینی(ره) عظمت اسلام را به دنیا نشان داد
حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان فارس، با تأکید بر این که حضرت فاطمه(س) حلقه وصل نبوت و امامت بود، به انتقاد از عدم توجه کافی صدا و سیما به تولید برنامه هایی با مضمون فاطمی پرداخت.
۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۵
نماینده ولی فقیه در استان یزد:
امام(ره) از ابتدای نهضت بر ولایت فقیه و تشکیل حکومت اسلامی تاکید داشتند
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه حرکت اربعین حسینی در راستای حفاظت از اسلام و انقلاب است، گفت: امام خمینی(ره) از ابتدای نهضت بر موضوع ولایت فقیه تاکید داشتند.
۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸
در نشست مسئولان ادارات کل تبلیغات اسلامی در مشهد مطرح شد؛
بانک اطلاعات تشکل های دینی تشکیل می شود
حوزه/ باید برای ایجاد تغییر مثبت و کسب موفقیت در ابعاد مختلف جامعه، به ایدئولوژی و روش شناسی امام خمینی(ره) که ناظر بر دو مؤلفه تفکر و روش و نظریه و عمل است، مراجعه کرد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۴
یادگاه شهیدان علم (۲۰۲)
شهادت برای من بود چرا نصیب محمد شد؟!
حوزه/ مادرم گفت: چند وقت پیش خواب دیدم در آتش دست و پا می زنی. از خواب بیدار شدم و گفتم: خدایا! مجتبی را به خاطر خانواده اش به من ببخش؛ به جای او محمد را در راهت قربانی می دهم...
۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۴