*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ \ الأربعاء ٢٩ رجب ١٤٣٨ \ Wednesday, April 26, 2017
مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه:
حوزه تمدن ساز را به دنیا معرفی کنیم
حوزه/ امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان به الگویی برای ملت ها و دولت ها تبدیل شده و هر اتفاقی در ایران بیفتد در سایر کشورها تاثیرگذار است.
۱۳۹۵/۱۲/۷ - ۱۶:۲۵
یادداشت مدیرمسئول
قصور و تقصیرهای ما در جهانی‌ سازی انقلاب!
حوزه/ در سال ‌های اخیر، مقام معظم رهبری در فرازهای وافری از فرمایشات خود بر ارائه «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» تأکید داشته و رأساً به برگزاری نشست ‌هایی با حضور کارشناسان و صاحب ‌نظران پرداخته و این موضوع را مورد بررسی قرار داده ‌اند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۳
یادداشت مدیر مسئول
پلاسکو، یک‌هزارم زلزله تهران!
حوزه/ سوگ سنگین ملت در این حادثه ناگوار گرچه تجربه تلخ تاریخی است، اما می‌تواند و باید با درس‌های ماندگار، شاخص و دلیل راه برای مردم و مسئولان گردد.
۱۳۹۵/۱۱/۶ - ۱۰:۴۶
یادداشت مدیرمسئول
پلاسکو و آوارهای شبهات فقهی!
حوزه/ گروه‌ها و سازمان‌های مختلف، هر یک از نگاه خود به این حوادث می‌نگرند و برخی در تاریخ خود، تعامل تأثیرگذاری را با این رویدادهای‌ تلخ ثبت کرده‌اند.
۱۳۹۵/۱۱/۳ - ۱۳:۰۴
یادداشت مدیر مسئول؛
انقلاب در علوم انسانی
حوزه/ رسیدن به اهداف انقلاب بدون دگرگون ‌سازی داده ‌های دانش غرب به ما، امکان ‌پذیر نیست؛ شاید بشود شعر و شعار تحول اجتماعی را آسان سرود، اما نگاه تأمل ‌انگیز به عرصه اقتصاد، فرهنگ،....
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۲
یادداشت مدیرمسئول/ درس همدلی و همگامی
حوزه/ارتحال اندوه‌بار یار دیرین امام خمینی‌ قدس‌سره و مقام معظم رهبری دامت‌برکاته، آیةالله‌ هاشمی رفسنجانی در این هفته، محافل سیاسی و اجتماعی و عرصه‌های رسانه‌ای کشور را تحت‌الشعاع خود قرار داد و ...
۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۹
یادداشت مدیرمسئول؛
مسابقه سیاسیون برای تخریب ارزش‌ها!
حوزه/ اجماع ‌سازی دوستان انقلاب علیه خودشان و تخریب، تفسیق و تکفیر بی ‌رحمانه یکدیگر، با بهره از ابزارهای نامشروع، نه فقط معقول نیست بلکه با این کار اولین ضربه را قبل از رقیب به انقلاب و ارزش ‌ها وارد می ‌کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۷
یادداشت مدیرمسئول؛ فرصت ‎های حقیقی در فضای مجازی
حوزه/ گرچه فضای عمومی این جهان مجازی، پرآسیب است، اما بهترین دفاع، مهار، مدیریت و بهره ‎وری از آن می‎ باشد؛ زیرا همراهی همه ‎گیر این حقیقت مجازی، امکان حضور هیچ رقیبی را در کنار مخاطبان نمی ‎دهد و تنها....
۱۳۹۵/۱۰/۷ - ۱۴:۲۱
یادداشت مدیرمسئول؛
عینک عاریتی را برداریم؟!
حوزه/ نوع نگاه ما به مسایل اجتماعی، شیوه تعامل ما را با آن‌ها رقم می‌زند، اگر آن‌ها را بزرگ یا کوچک، نزدیک یا دور، ضروری یا عادی و خطرناک یا بی‌خطر ببینیم، شکل برخوردمان با آن‌ها متفاوت می‌گردد. ..
۱۳۹۵/۱۰/۱ - ۱۳:۵۷
یادداشت مدیر مسئول؛
تقریب اجتماعی و عالمان دینی
حوزه/ حق آن است که در این نشست و کمیسیون‌های مربوطه، مجال برای پرداخت مستوفا به همه بایسته‌های بین‌المللی و ملی، به میزان ضرورت و نیاز جهان اسلام، اندیشه کرد و راهگشایی نمود.
۱۳۹۵/۹/۱۷ - ۱۶:۲۲