*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ \ الثلاثاء ١ جمادى الثانية ١٤٣٨ \ Tuesday, February 28, 2017
مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه:
حوزه تمدن ساز را به دنیا معرفی کنیم
حوزه/ امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان به الگویی برای ملت ها و دولت ها تبدیل شده و هر اتفاقی در ایران بیفتد در سایر کشورها تاثیرگذار است.
۱۳۹۵/۱۲/۷ - ۱۶:۲۵
یادداشت مدیرمسئول
قصور و تقصیرهای ما در جهانی‌ سازی انقلاب!
حوزه/ در سال ‌های اخیر، مقام معظم رهبری در فرازهای وافری از فرمایشات خود بر ارائه «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» تأکید داشته و رأساً به برگزاری نشست ‌هایی با حضور کارشناسان و صاحب ‌نظران پرداخته و این موضوع را مورد بررسی قرار داده ‌اند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۳
یادداشت مدیر مسئول
پلاسکو، یک‌هزارم زلزله تهران!
حوزه/ سوگ سنگین ملت در این حادثه ناگوار گرچه تجربه تلخ تاریخی است، اما می‌تواند و باید با درس‌های ماندگار، شاخص و دلیل راه برای مردم و مسئولان گردد.
۱۳۹۵/۱۱/۶ - ۱۰:۴۶
یادداشت مدیرمسئول
پلاسکو و آوارهای شبهات فقهی!
حوزه/ گروه‌ها و سازمان‌های مختلف، هر یک از نگاه خود به این حوادث می‌نگرند و برخی در تاریخ خود، تعامل تأثیرگذاری را با این رویدادهای‌ تلخ ثبت کرده‌اند.
۱۳۹۵/۱۱/۳ - ۱۳:۰۴
یادداشت مدیر مسئول؛
انقلاب در علوم انسانی
حوزه/ رسیدن به اهداف انقلاب بدون دگرگون ‌سازی داده ‌های دانش غرب به ما، امکان ‌پذیر نیست؛ شاید بشود شعر و شعار تحول اجتماعی را آسان سرود، اما نگاه تأمل ‌انگیز به عرصه اقتصاد، فرهنگ،....
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۲
یادداشت مدیرمسئول/ درس همدلی و همگامی
حوزه/ارتحال اندوه‌بار یار دیرین امام خمینی‌ قدس‌سره و مقام معظم رهبری دامت‌برکاته، آیةالله‌ هاشمی رفسنجانی در این هفته، محافل سیاسی و اجتماعی و عرصه‌های رسانه‌ای کشور را تحت‌الشعاع خود قرار داد و ...
۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۹
یادداشت مدیرمسئول؛
مسابقه سیاسیون برای تخریب ارزش‌ها!
حوزه/ اجماع ‌سازی دوستان انقلاب علیه خودشان و تخریب، تفسیق و تکفیر بی ‌رحمانه یکدیگر، با بهره از ابزارهای نامشروع، نه فقط معقول نیست بلکه با این کار اولین ضربه را قبل از رقیب به انقلاب و ارزش ‌ها وارد می ‌کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۷
یادداشت مدیرمسئول؛ فرصت ‎های حقیقی در فضای مجازی
حوزه/ گرچه فضای عمومی این جهان مجازی، پرآسیب است، اما بهترین دفاع، مهار، مدیریت و بهره ‎وری از آن می‎ باشد؛ زیرا همراهی همه ‎گیر این حقیقت مجازی، امکان حضور هیچ رقیبی را در کنار مخاطبان نمی ‎دهد و تنها....
۱۳۹۵/۱۰/۷ - ۱۴:۲۱
یادداشت مدیرمسئول؛
عینک عاریتی را برداریم؟!
حوزه/ نوع نگاه ما به مسایل اجتماعی، شیوه تعامل ما را با آن‌ها رقم می‌زند، اگر آن‌ها را بزرگ یا کوچک، نزدیک یا دور، ضروری یا عادی و خطرناک یا بی‌خطر ببینیم، شکل برخوردمان با آن‌ها متفاوت می‌گردد. ..
۱۳۹۵/۱۰/۱ - ۱۳:۵۷
یادداشت مدیر مسئول؛
تقریب اجتماعی و عالمان دینی
حوزه/ حق آن است که در این نشست و کمیسیون‌های مربوطه، مجال برای پرداخت مستوفا به همه بایسته‌های بین‌المللی و ملی، به میزان ضرورت و نیاز جهان اسلام، اندیشه کرد و راهگشایی نمود.
۱۳۹۵/۹/۱۷ - ۱۶:۲۲