*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ \ ۱۲ رمضان ۱۴۳۹ \ Monday, May 28, 2018
ویژه نامه العبد (۱۲):
ذهن خوانی آیت الله العظمی بهجت از یک فرد کانادایی
حوزه/ هنوز ننشسته بود که آقا فرمود: «بله! ذکری از امام سجاد علیه السلام روایت شده است که هر کس آن ذکر را بعد از نماز صبح بخواند، تا غروب هرچه تسبیح بگرداند، برای او ذکر می نویسند.» رنگش پرید ...
۱۳۹۷/۳/۷ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۱۱)؛
علت غیبت امام زمان(عج) خود ما هستیم
حوزه/ سبب غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خود ما هستیم؛ زیرا دستمان به او نمی رسد، وگرنه اگر در میان ما بیاید و ظاهر و حاضر شود چه کسی او را می کشد؟! آیا جنیان آن حضرت را می کشند، یا قاتل او انسان است؟!
۱۳۹۷/۳/۶ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۱۰)؛
ماجرای ایرانی ساکن آمریکا که به دنبال بهشت می گشت
حوزه/ نزد آقا آمد و گفت: «من شمال رفتم و گیلان شما را دیدم. جای قشنگی است. در دنیا جایی به این زیبایی ندیدم! آن وقت شما آن بهشت را رها کرده اید و آمده اید اینجا؟!» آقا گفت: ...
۱۳۹۷/۳/۵ - ۰۳:۱۰
ویژه نامه العبد (۹)؛
شیوه ارتباط دائمی با بقیه الله الاعظم
حوزه/ او «عین الله الناظرة و اذنه الواعیة» [است] و جلوتر از ماها می شنود حرف ما را. بلکه خودمان که حرف می زنیم این صدا از لب می آید به [طرف] گوش، فاصله ای دارد، او جلوتر از این فاصله، حرف خودمان را می شنود.
۱۳۹۷/۳/۴ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۸):
چرا از «عین الله الناظره» غافل هستیم؟!
حوزه/ آیا حضرت صاحب عجل الله تعالی فرجه الشریف که از دست دشمن ‏ها در پشت پرده‏ غیبت است، از دوستانش هم غافل است که هرچه بر سرشان آمد، آمد؟ این خیال ‏ها از ضعف ایمان است. آیا می ‏شود که حضرت جهت حقانیت مذهب را تقویت و تأیید نکند؟! خدا می ‏داند آن حضرت تا به حال چه کرده و چه می‏کند!
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۷)؛
چگونگی آماده سازی زمینه ظهور در کلام آیت الله بهجت
حوزه/ خدا می داند که به واسطه ضعف ایمان بر سر افراد چه می آید. خدا کند ظهور آن حضرت با عافیت مطلقه برای اهل ایمان باشد و زود تحقق پیدا کند. مگر امکان دارد عافیت مطلقه بدون ایمان، طاعت و بندگی انجام گیرد؟!
۱۳۹۷/۳/۲ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۶)؛
اهمیت توسل و دعا در ماه مبارک رمضان در کلام بهجت عارفان
حوزه/ آیا ما که در اسلحه سازى و تجهیزات نظامى از کفار عقبیم، باید در دعا هم مؤخّر باشیم؟! در روایات آمده است: «أَلُّدعآءُ سِلاحُ الْمُؤْمِنِ» و در بعضى دعاها داریم: «أَلّلهُمُّ، إِنَّکَ أَقْرَبُ مَنْ دُعِىَ؛ خدایا، تو نزدیکترین کسى هستى که مى توان از او چیزى خواست»؛ یعنى خدا قریب و مجیب است».
۱۳۹۷/۳/۱ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۵)؛
ذکری که آیت الله العظمی بهجت به اطرافیان سفارش کردند
حوزه/ در قبال این ذکری که من دارم به شما می دهم اگر تمام گنج های عالم را جمع کنید بیاورید، بروید داخل کوه ها هر چه جواهر وجود دارد جمع کنید، بروید در دریاها هر چه مروارید وجود دارد جمع کنید با این ذکری که به شما می دهم برابری نمی کند.
۱۳۹۷/۲/۳۱ - ۰۳:۰۵
ویژه نامه العبد (۴)؛
اگر روانی نبودیم گناه نمی‏ کردیم
حوزه/ یکبار در یکی از سفرهای مشهد که هنوز اطراف آقا شلوغ نشده بود، خدمت ایشان عرض کردم: آقا ما یک شوهرخواهری داریم که مریض هستند، دعا بفرمایید. فرمودند: «چه مشکلی دارند؟». عرض کردم: روانی است. فرمودند: ...