*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ \ ۱۸ جمادى الثانية ۱۴۴۰ \ Saturday, February 23, 2019
خاطراتی از استاد پرورش (۶)؛
استادی از جنس محبت به اهل بیت (ع)
حوزه/ استاد پرورش مرثيه‌سرايي جناب آقاي حاج علي انساني را بسيار مي‌پسنديد و به بنده مي‌فرمود: «اين آقاي انساني هم به شعرش عنايت شده است و هم به خواندنش و مي‌بينيد كه هر وقت و هر كجا بخواند، كاملاً با ديگران متفاوت است و جلسه جور ديگري مي‌شود.»
۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۲
خاطراتی از استاد پرورش (۵)؛
نظر استاد قرائتی درباره برداشت های زیبای استاد پرورش از قرآن
حوزه/ اين آقاي پرورش در همسايگي ماست. هرگاه من خدمت ايشان ميرسم و بحثي از آيات قرآن مي‌شود، مي بينم ايشان برداشت هاي جالب و زيبايي از قرآن ارائه مي كنند كه براي من بعد از اين همه سال مطالعه در تفاسير قرآن، جديد است و تازگي دارد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۴:۰۰
خاطراتی از استاد پرورش (۴)؛
به والله سر سوزنی وزارت را بر درس دادن در ابرقو ترجیح نمی دهم
حوزه/ من حقيقتاً معلمي را شغل انبيا مي‌دانم و عشق من از اول معلمي بوده است و همين الآن هم اگر بنده را مخير بگذارند كه بروم در نقطه‌ای دوردست، مانند «ابرقو» معلم باشم و يا وزير آموزش وپرورش باشم، به والله خدا شاهد است سر سوزني وزارت را بر درس دادن در ابرقو ترجيح نمي‌دهم!
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۴:۰۰
خاطراتی از استاد پرورش (۳)؛
ماجرای جمله "انسان تا افتادگی نکند، نمی تواند پرواز کند"
حوزه/ شبي در رؤیا ديدم که بنده و حاج آقا مرتضي نبوي در دو طرف استاد پرورش در صف نماز نشسته‌ايم. بعد از اتمام نماز، طبق روالی كه افراد به يكديگر دست مي‌دهند و تقبل الله مي‌گويند، استاد پرورش به حاج آقا مرتضي نبوي دست دادند و تقبل الله گفتند و خم شدند و دست ايشان را هم بوسيدند! من در عالم رؤیا تعجب كردم كه ...
۱۳۹۷/۱۱/۸ - ۰۴:۰۰
خاطراتی از استاد پرورش (۲)؛
ماجرای شعری که حافظ در عالم رؤیا برای استاد پرورش خواند
حوزه/ در فکر بودم که چرا حافظ از بین همة اشعار خود، این یک بیت را برایم خواند؟! خوب که تأمل کردم، دیدم در این یک بیت تقریباً ...
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۵
خاطراتی از استاد پرورش (۱)؛
مروری کوتاه بر زندگی سیاسی-اجتماعی استاد پرورش
حوزه/ استاد پرورش در اولین دورة مجلس شورای اسلامی از سوی مردم اصفهان به نمایندگی برگزیده شد و در هفته‌های اولیة شروع جنگ تحمیلی از سوی مجلس شورای اسلامی برای عضویت در شورای عالی دفاع برگزیده شد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۳
حوزه برنامه های بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال مرحوم استاد پرورش در قم و اصفهان
حوزه/ به مناسبت پنجمین سالگرد ارتحال عارف فرزانه، دانشمند مجاهد و یاور صدیق انقلاب، مرحوم استاد سید علی اکبر پرورش(رض) مراسمی در بیت شریف مفسر کبیر قرآن، حضرت آیت الله علامه طباطبایی(قدس سره الشریف) در شهر مقدس قم برگزار می شود.
۱۳۹۷/۱۰/۴ - ۱۷:۰۶
یادداشت رسیده:
نهادینه شدن روح انتظار در استاد پرورش
استاد پرورش در اثر ارتباط با علما و بزرگان، معارف قرآن و عترت را دریافت کرد و ابتدا آنها را باور کرد و سپس به آنها متخلق شد و در نهایت پس از عمل به این معارف، آنها را به دیگران منتقل کرد.
۱۳۹۵/۱۰/۷ - ۱۷:۵۷
به یاد نام نیک استاد پرورش
حوزه/ بسیاری از افراد که روزهای نخستین انقلاب را درک نکرده اند، نمیدانند که این انقلاب با عظمت، چه استوانه هایی داشته است؟
۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۴
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه:
دستورات نظام های لیبرال و سکولار پوسیده است
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: دستورات نظام های لیبرال و سکولار پوسیده شده و کهنه است، اما اسلام همواره تازگی دارد و برای هر عرصه ای حرف و سخن تازه ای دارد.
۱۳۹۳/۱۰/۴ - ۲۰:۱۴