*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ \ ۵ شوال ۱۴۳۹ \ Wednesday, June 20, 2018
گزارشی از سرداب مقدس امام زمان (عج) در سامرا +تصاویر
حوزه/ سرداب مقدس یا سرداب غیبت زیرزمین خانه امام حسن عسکری(ع) که در شمال غربی حرم عسکریین در سامرا قرار دارد. گویند این مکان محل زندگی و عبادت امام هادی(ع) و امام عسکری(ع) در روزهای گرم تابستان بوده است.
۱۳۹۷/۳/۲۸ - ۱۷:۴۶
داستان خوبان(۲۸)؛
تفسیر «كهيعص » در کلام حضرت بقیه الله الاعظم(عج)
حوزه/ ((كاف )) يعنى ؛ كربلاء و حوادث آن ، ((هاء)) اشاره به هلاكت و شهادت اهل بيت سلام اللّه عليهم ، ((ياء)) يزيد - بن معاويه است - كه بر امام حسين عليه السلام ظلم نمود، ((عين )) اشاره به عطش و تشنگى آن حضرت و اصحاب مى باشد؛ و ((صاد)) صبر و استقامت آن حضرت خواهد بود.
۱۳۹۷/۳/۲۳ - ۱۷:۰۰
داستان خوبان (۱۹)؛
بازگشت اوّلين شخصيّت در رجعت
حوزه/ و چون امام زمان ، قائم آل محمّد صلوات اللّه عليه ظهور و قيام نمايد، اوّلين شخصيّتى كه قبرش شكافته شود و از درون آن بيرون آيد، من هستم و همزمان نيز اميرالمؤ منين على عليه السّلام از قبر خارج خواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۱۳ - ۱۷:۰۰
داستان خوبان (۱۴)؛
شباهت امام زمان(عج) با پنج پیامبر
حوزه/ حضرت مهدی(عج) شبيه حضرت يونس عليه السلام مى باشد، از اين جهت كه او پس از سال ها غيبت در شكم ماهى، هنگام ظهور و خروجش جوانى شاداب و نيرومند بود.
۱۳۹۷/۳/۸ - ۱۷:۰۰
ویژه نامه العبد (۱۱)؛
علت غیبت امام زمان(عج) خود ما هستیم
حوزه/ سبب غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خود ما هستیم؛ زیرا دستمان به او نمی رسد، وگرنه اگر در میان ما بیاید و ظاهر و حاضر شود چه کسی او را می کشد؟! آیا جنیان آن حضرت را می کشند، یا قاتل او انسان است؟!
۱۳۹۷/۳/۶ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۹)؛
شیوه ارتباط دائمی با بقیه الله الاعظم
حوزه/ او «عین الله الناظرة و اذنه الواعیة» [است] و جلوتر از ماها می شنود حرف ما را. بلکه خودمان که حرف می زنیم این صدا از لب می آید به [طرف] گوش، فاصله ای دارد، او جلوتر از این فاصله، حرف خودمان را می شنود.
۱۳۹۷/۳/۴ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۸):
چرا از «عین الله الناظره» غافل هستیم؟!
حوزه/ آیا حضرت صاحب عجل الله تعالی فرجه الشریف که از دست دشمن ‏ها در پشت پرده‏ غیبت است، از دوستانش هم غافل است که هرچه بر سرشان آمد، آمد؟ این خیال ‏ها از ضعف ایمان است. آیا می ‏شود که حضرت جهت حقانیت مذهب را تقویت و تأیید نکند؟! خدا می ‏داند آن حضرت تا به حال چه کرده و چه می‏کند!
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۳:۰۰
احمد الحسن کیست؟ (۷)؛
چند سؤال ساده از طرفداران «احمد الحسن»!
حوزه/ چرا حضرت ولی عصر(عج) در طول این چهارده سال چنین نامه‌ای به بزرگان نجف، بغداد، قم، اصفهان، مشهد و تبریز ننوشته است که بگوید «أحمد الحسن» وکیل من است، اطاعت او اطاعت من و معصیت او معصیت من است!؟
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی:
امروز خطر بزرگ، زمین ماندن حرف ولایت است
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رحیم‌آبادی تصریح کرد: خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، برزمین‌ماندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
۱۳۹۷/۲/۲۵ - ۱۶:۱۸
در مدرسه علمیه خواهران جویبار بررسی شد:
راههای برون رفت از مرگ جاهلی در آخر الزمان
نشست علمی با موضوع" راههای برون رفت از مرگ جاهلی در آخر الزمان" در مدرسه علمیه خواهران سطح ( ۳و۲) جویبار برگزار گردید.
۱۳۹۷/۲/۲۵ - ۱۳:۳۹