*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ \ ۱۶ ذو القعدة ۱۴۴۰ \ Saturday, July 20, 2019
مدیر حوزه علمیه قزوین:
هئیت امنای مساجد با جوانان در ارتباط باشند
حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: هیئت امنا مساجد و فعالان فرهنگی باید بیش از پیش با نسل جوان در ارتباط باشند تا بیشتر جذب مراکز دینی شوند.
۱۳۹۸/۲/۱۷ - ۱۶:۰۸
مدیر حوزه علمیه قزوین: از ریخت و پاش در افطاری ها خودداری شود
حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین سنت افطاری دادن را دارای ثواب فراوانی دانست و گفت: چه خوب است که بتوانیم از ریخت و پاش در میهمانی ها دوری کرده و در ماه رمضان بیشتر به فکر محرومین باشیم.
۱۳۹۸/۲/۱۵ - ۰۷:۴۹
احکام شرعی؛
آیا خرید کالای ایرانی ثواب دارد؟
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتائی پیرامون «خرید کالای ایرانی» پاسخ گفتند.
۱۳۹۸/۱/۳ - ۰۸:۳۰
آیت‌الله العظمی حکیم خواستار رسیدگی به ایتام و ساختن شخصیت مستقل برای آنان شدند
حوزه/ آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مؤسسه خیریه استان بابِل عراق، مؤمنین و مؤسسه های خیریه ویژه حمایت از ایتام را به کمک رسانی به آنان در جهت ساختن شخصیتی مستقل و متکی به خود دعوت کردند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۹
به وقت نماز (۶۶)؛
چه کنیم فرشتگان برایمان بنایی از طلا و نقره بسازند؟
حوزه/ در معراج داخل بهشت شدم، در آنجا سرزمينى را ديدم كه فرشتگان با خشت هايى از طلا و نقره بنايى را مى ساختند. هراز گاه دست از كار مى كشيدند. از آنها پرسيدم كه چرا گاهى دست از كار مى كشيد. در جوابم گفتند هرگاه مؤمنى ...
۱۳۹۷/۸/۲ - ۰۶:۱۰
به وقت نماز (۵۷)؛
ثوابی عجیب برای عملی دوست داشتنی
حوزه/ در جامع الاخبار آمده است كه پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله فرمود: جبرئيل با هفتاد هزار فرشته مقرب بعد از نماز بر من فرود آمد و خبر داد كه اى محمد! خدايت سلام مى رساند و هديه اى برايت فرستاده كه براى هيچ پيامبرى قبل از تو نفرستاده است . گفتم آن هديه چيست ؟ گفت ...
۱۳۹۷/۷/۱۴ - ۰۶:۲۰
به وقت نماز (۵۳)؛
واکنش فرشتگان نسبت به شرکت کنندگان در نماز جمعه
حوزه/ امام باقر عليه السلام مى فرمايد: فرشتگان مقرب خداوند هر جمعه از آسمان فرود مى آيند و كاغذهايى از نقره و قلم هايى از طلا ...
۱۳۹۷/۷/۷ - ۰۶:۳۵
به وقت نماز (۴۰)؛
عملی که ثواب نماز را ۷۰ برابر می کند
حوزه/ عبدالله بن حارث نقل مى كند كه امام سجاد عليه السلام هميشه در سجاده اش عطر داشت و هر گاه مى خواست نماز بخواند، از آن استفاده مى كرد.
۱۳۹۷/۶/۸ - ۰۶:۰۰
نظر مراجع ‌تقليد درباره پياده‌روي اربعين
حوزه/ مراجع تقليد در قالب پاسخ به استفتاء نظر خود را درباره زيارت اربعين و پياده روي با فضيلت آن بيان كردند.
۱۳۹۶/۸/۱۳ - ۱۹:۲۸
کارشناس مذهبی حوزه علمیه خراسان شمالی:
شب عید فطر کمتر از شب قدر نیست
کارشناس مذهبی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه شب عید فطر کمتر از شب قدر نیست، گفت: احیا و شب‌زنده‌داری شب عید فطر ثواب بسیاری دارد.
۱۳۹۶/۴/۴ - ۱۳:۱۱