*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ \ ۲۰ رجب ۱۴۴۰ \ Wednesday, March 27, 2019
تصاویر/ مراسم معنوی اعتکاف در مسجد اعظم قم
عکس: هادی چهرقانی
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۷
دیدار آیت الله العظمی نوری همدانی با آیت الله یزدی+ تصاویر
حوزه/ به مناسبت ایام ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع)، حضرت آیت الله نوری همدانی با آیت الله یزدی دیدار کردند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳
أین الرجبیون؟! (۷)؛
توصیه های امام انقلاب برای استفاده بهتر از ماه رجب
حوزه/ ماه رجب فرصت خوبی است؛ ماه دعاست، ماه توسل است، ماه توجه است، ماه استغفار است. دائم هم باید استغفار کنیم. هیچ کس هم خیال نکند که من از استغفار مستغنی ام.
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۵
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع):
طلاب نباید دغدغه تصاحب جایگاه داشته باشند
حوزه/ آیت الله فاضل لنکرانی گفت: طلاب نباید دغدغه این را داشته باشند که یک جایگاهی را تصاحب کنند، بلکه هدف اصلی ما این است که جامعه را به سمت قرب الهی هدایت کنیم و بعد از انبیاء و معصومین درجه برتر در روز قیامت از آن علما است.
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۱
أین الرجبیون؟! (۶)؛
دو خاطره از استاد مطهری (ره) درباره ماه رجب
حوزه/ ما که بچه بودیم در منزل خود ما من از هفت و هشت سالگی کاملا یادم هست اصلا اینکه ماه رجب دارد می آید مشخص بود. می گفتند: یک هفته به ماه رجب مانده، سه روز مانده، امشب احتمالا شب اول ماه رجب است ...
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۵
استاد حوزه علمیه قزوین:
طلاب برای تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کنند
حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین برنامه ریزی منظم طلاب برای تعطیلات نوروزی را ضروری خواند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۵
پیگیری های رسانه ای خبرگزاری «حوزه» نتیجه داد/ کار بازسازی مسجد مدرسه سردارین به زودی آغاز می شود
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: پیگیری های رسانه ای خبرگزاری «حوزه» خوشبختانه مسئولین میراث فرهنگی کشور و استان را مجاب کرد که کار احیا و بازسازی مسجد مدرسه سردارین را آغاز کنند، لذا با حضور کارشناسان میراث فرهنگی در این مدرسه تاریخی، کار بازسازی و احیای آن به زودی آغاز و در اختیار طلاب و اساتید قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۰:۲۵
با شرکت در کارگاه آموزشی؛
مبلغان مدارس امین قزوین با روش های جدید تبلیغی آشنا شدند
حوزه/ دوره آموزشی مبلغین امین به مدت دو روز در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه قزوین در حال برگزاری است.
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۰:۱۱