*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ \ الاثنين ٠ جمادى الثانية ١٤٣٨ \ Monday, February 27, 2017
به بهانه ایام شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)؛
مسئولیت پذیری در یاری حق را از سیره فاطمی بیاموزیم
حوزه/ یکی از درس های ماندگاری که ما از سیره و مرام نورانی فاطمه زهرا(س) می گیریم، درس مسئولیت پذیری در دفاع از جریان حق و مقابله با جریان باطل با همه توش و توان است.
۱۳۹۵/۱۲/۸ - ۱۶:۰۶
سه خصلت همراهان پیامبر صلی الله علیه و آله
حوزه/ پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در حدیثی سه ویژگی همراهان خود را بیان کرده‌اند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۵
آیت الله العظمی مظاهری مطرح کردند؛
روایتی که پیامبر(ص) هزار بار بیان کردند/آنچه که باعث آرامش صدرالمتالهین شد
حوزه/ مرحوم صدرالمتألهين (ره) در اول أسفار می ‌گويد که من مدتی مشّاء خواندم و متخصّص در فلسفۀ مشّاء شدم، ديدم تاريک است. مدتی اشراق خواندم و متخصّص در فلسفۀ اشراق شدم و ديدم خطرناک است. به قرآن دست زدم و اهل ‌بيت سلام‌ الله ‌عليهم را ديدم و آرام شدم.
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۶
یکی از فضلای حوزه مطرح کرد:
دلایل شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بررسی شود
حوزه/ در عظمت و بزرگی حضرت فاطمه زهرا(س) همین اندازه بس که دوست و دشمن درباره بزرگواری آن بانو سخن می گویند و درباره بزرگی ایشان به سخنان پیامبر(ص) استناد می کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۷
تعجب سلمان از لباس ساده حضرت زهرا (س)
حوزه/ روزى فاطمه عليهاالسلام به محضر پيامبر صلي الله عليه و آله آمد و گفت: يا رسول اللّه! سلمان از لباس ساده من تعجب مى كند! قسم به خدايى كه تو را به پيامبرى برانگيخته است، مدت پنج سال است كه..
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۱
دکتر رجبی دوانی:
شخصی که به ولایت کافر شود، قابل هدایت نیست
مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: اگر شخصی به ولایت کافر شود قابل هدایت نیست و در کفر خود باقی می‌ماند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۳
خداوند پوست این گونه افراد را می کَنَد؟!
حوزه/ رسول خدا صلی الله علیه وآله، یکی از عقاب های ترک امر به معروف و نهی از منکر را بیان فرمودند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۸
نایب رئیس شورای عالی حوزه علمیه یزد:
عده ای به دنبال تضعیف روحانیت هستند
حوزه / نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان این که عده ای در جامعه به دنبال تضعیف روحانیت هستند، تصریح کرد: روحانیت توانسته مسئولیت خود را در قبال انقلاب، ولایت فقیه و مردم انجام دهد.
۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۷
چرا امر به معروف و نهی از منکر نمی کنیم؟!
حوزه/ رسول خدا صلی الله علیه وآله در حدیثی، دو عامل ترک امر به معروف و نهی از منکر را بیان فرموده اند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۴
قطره ای از دریا؛
چرا یهودیان به پیامبر(ص) ایمان نیاوردند؟
حوزه/ در آغاز ظهور اسلام، انتظار مى ‏رفت كه یهودیان، پیش از دیگران به اسلام روى آورند، زیرا آنها اهل كتاب هستند و نشانه ‏هاى پیامبر اسلام را در كتاب هاى خود خوانده بودند، امّا عملاً در مقابل مسلمانان و در كنار مشركان قرار گرفتند.
۱۳۹۵/۱۱/۹ - ۱۳:۳۸