*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ \ الثلاثاء ١ ذو القعدة ١٤٣٨ \ Tuesday, July 25, 2017
آزادی و حدود آن از نگاه قرآن در کلام شهید صدر
حوزه / اسلام هرگز آزادی عمل در پرستش شهوات و چسبیدن به زمین و مفاهیم زمینی و رها کردن آزادی حقیقی انسانی و دست برداشتن از رسالت بزرگ و حقیقی انسان در زندگی را اجازه نمی‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۶ - ۱۶:۱۶
آیت الله العظمی نوری همدانی:
پژوهشگران با تحقیق در آثار شهید صدر در پیشبرد اهداف اسلام تلاش کنند
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: پژوهشگران کمر همت بسته و با تحقیق در آثار این شهید در پیشبرد اهداف اسلام و تحقق منویات رهبری بکوشند.
۱۳۹۶/۳/۳ - ۲۲:۱۰
زندگی مشترک شهید صدر و کتاب
حوزه /در تمام مدت بیداری با کتاب هستم؛ در همه این حالات مسئله‌‌ای در ذهنم هست و به حل آن فکر می‌‌کنم. بنابراین من همیشه با کتاب هستم؛ کتاب با من زندگی می‌کند و من هم با کتاب زندگی می‌کنم.
۱۳۹۶/۲/۲۱ - ۱۲:۳۰
جدیدترین ترجمه از آثار شهید صدر در نمایشگاه کتاب تهران
حوزه /ترجمه کتاب «المدرسة القرآنية» آیت‌الله شهید سید محمد باقر صدر، با نام «پژوهش‌های قرآنی» به‌عنوان جدیدترین ترجمه از آثار شهید صدر در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۲/۱۴ - ۱۷:۵۹
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:
اجتهاد در دیدگاه شهید صدر اجتهادی هدف دار و نظام ساز است
حوزه/ رحیم پور ازغدی گفت: شهید صدر قائل به نظریه اجتهاد فعال و نظام ساز هستند که موجب ایجاد فهم کامل از دین برای عموم جامعه خواهد بود.
۱۳۹۶/۲/۴ - ۰۸:۲۹
تصاویر/ همایش «راه صدر»
عکس: عارف عبداله زاده
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۴:۴۹
از سوی عضو مجلس خبرگان قرائت شد ؛
متن نامه شهید صدر به جوانان
حوزه/ شهید آیت الله محمد باقر صدر شهید شد و امام خمینی(ره) نیز رحلت کردند؛ اما امروز باید تلاش کنیم حمایت خود را از رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای داشته باشیم.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
مدیر حوزه های علمیه در همایش شهید صدر:
شهید صدر فضا و جو حاکم بر حوزه نجف را شکافت/ حوزه ها در خصوص افکار شهید صدر کوتاهی کرده اند
حوزه/ بنده از ۱۴ سالگی محو در شهید صدر هستم و از مظلومیت های شهید صدر آن است که افکار این شهید از سوی شاگردان ایشان تداوم پیدا نکرد و با خود ایشان دفن شد و حوزه های علمیه در این زمینه کوتاهی کرده اند.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۴:۲۱
مراسم بزرگداشت شهید صدر در موسسه بنت الهدی برگزار شد
حوزه/ مراسم بزرگداشت شهید صدر با حضور طلاب و اساتید در موسسه آموزش عالی بنت الهدی در قم برگزارشد.
۱۳۹۶/۱/۲۹ - ۱۴:۰۹