*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ \ الجمعة ٧ جمادى الثانية ١٤٣٩ \ Friday, February 23, 2018
در راستای سلسله درس گفتارهای فقه پژوهی؛
دوره آموزشی فرآیند استنباط در مدرسه علمیه آیت الله ایروانی برگزار می شود
حوزه/ مدرسه علمیه آیت الله ایروانی در راستای سلسله درس گفتارهای فقه پژوهی، اولین دوره آموزشی فرآیند استنباط را ویژه طلاب سطح دو و سه برگزار می کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲ - ۱۵:۴۷
رونمایی از نرم افزار شهید صدر در قم
حوزه/ در حاشیه نشست علمی «تعامل حوزه و نظام اسلامی» مراسم رونمایی از آثار شهید آیت الله صدر با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در قم برگزار شد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۶
مختصری از فراز و فرود زندگی شهید سید محمد باقر صدر
حوزه/ شهید صدر از دوران فقر کودکی این‌گونه یاد می‌کند: «من و خانواده‌ام اولین شب پس از فوت پدرم را به گرسنگی گذراندیم و پولی نداشتیم که با آن چیزی برای شام تهیه کنیم».
۱۳۹۶/۸/۲۴ - ۲۱:۳۵
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب:
دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه دهنده راه شهیدان صدر است
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نواب بابیان اینکه این دانشگاه آغازگرگفت و گوی بین الادیانی نبوده بلکه ادامه دهند راه شهیدان صدر و دیگر علمای ربانی افزود: تمام سعی این است افکار شهید صدر اجرا شود و بتوانیم با همکاری سایردانشگاه ها گام مهمی درمباحث بین الادیانی و گفت وگو با مراکز علمی دنیا برداریم.
۱۳۹۶/۸/۳ - ۱۴:۳۱
واکنش شهید صدر به درگذشت حاج ‌آقا مصطفی چه بود؟
حوزه/ شهید‌ صدر صبح زود برای عرض تسلیت به خانه امام خمینی رفت. شهید‌صدر به شاگردش گفته بود که دستگاه فشار خونی که در منزل دارند را بیاورد تا فشار خون امام را کنترل کند و به امام گفت: مایلید فشار خون‌تان را بگیرند؟
۱۳۹۶/۸/۲ - ۱۹:۱۳
آزادی و حدود آن از نگاه قرآن در کلام شهید صدر
حوزه / اسلام هرگز آزادی عمل در پرستش شهوات و چسبیدن به زمین و مفاهیم زمینی و رها کردن آزادی حقیقی انسانی و دست برداشتن از رسالت بزرگ و حقیقی انسان در زندگی را اجازه نمی‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۶ - ۱۶:۱۶
آیت الله العظمی نوری همدانی:
پژوهشگران با تحقیق در آثار شهید صدر در پیشبرد اهداف اسلام تلاش کنند
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: پژوهشگران کمر همت بسته و با تحقیق در آثار این شهید در پیشبرد اهداف اسلام و تحقق منویات رهبری بکوشند.
۱۳۹۶/۳/۳ - ۲۲:۱۰
زندگی مشترک شهید صدر و کتاب
حوزه /در تمام مدت بیداری با کتاب هستم؛ در همه این حالات مسئله‌‌ای در ذهنم هست و به حل آن فکر می‌‌کنم. بنابراین من همیشه با کتاب هستم؛ کتاب با من زندگی می‌کند و من هم با کتاب زندگی می‌کنم.
۱۳۹۶/۲/۲۱ - ۱۲:۳۰
جدیدترین ترجمه از آثار شهید صدر در نمایشگاه کتاب تهران
حوزه /ترجمه کتاب «المدرسة القرآنية» آیت‌الله شهید سید محمد باقر صدر، با نام «پژوهش‌های قرآنی» به‌عنوان جدیدترین ترجمه از آثار شهید صدر در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۲/۱۴ - ۱۷:۵۹