*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ \ الاثنين ٤ المحرّم ١٤٣٩ \ Monday, September 25, 2017
آزادی و حدود آن از نگاه قرآن در کلام شهید صدر
حوزه / اسلام هرگز آزادی عمل در پرستش شهوات و چسبیدن به زمین و مفاهیم زمینی و رها کردن آزادی حقیقی انسانی و دست برداشتن از رسالت بزرگ و حقیقی انسان در زندگی را اجازه نمی‌دهد.
۱۳۹۶/۳/۶ - ۱۶:۱۶
آیت الله العظمی نوری همدانی:
پژوهشگران با تحقیق در آثار شهید صدر در پیشبرد اهداف اسلام تلاش کنند
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: پژوهشگران کمر همت بسته و با تحقیق در آثار این شهید در پیشبرد اهداف اسلام و تحقق منویات رهبری بکوشند.
۱۳۹۶/۳/۳ - ۲۲:۱۰
زندگی مشترک شهید صدر و کتاب
حوزه /در تمام مدت بیداری با کتاب هستم؛ در همه این حالات مسئله‌‌ای در ذهنم هست و به حل آن فکر می‌‌کنم. بنابراین من همیشه با کتاب هستم؛ کتاب با من زندگی می‌کند و من هم با کتاب زندگی می‌کنم.
۱۳۹۶/۲/۲۱ - ۱۲:۳۰
جدیدترین ترجمه از آثار شهید صدر در نمایشگاه کتاب تهران
حوزه /ترجمه کتاب «المدرسة القرآنية» آیت‌الله شهید سید محمد باقر صدر، با نام «پژوهش‌های قرآنی» به‌عنوان جدیدترین ترجمه از آثار شهید صدر در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۲/۱۴ - ۱۷:۵۹
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:
اجتهاد در دیدگاه شهید صدر اجتهادی هدف دار و نظام ساز است
حوزه/ رحیم پور ازغدی گفت: شهید صدر قائل به نظریه اجتهاد فعال و نظام ساز هستند که موجب ایجاد فهم کامل از دین برای عموم جامعه خواهد بود.
۱۳۹۶/۲/۴ - ۰۸:۲۹
تصاویر/ همایش «راه صدر»
عکس: عارف عبداله زاده
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۴:۴۹
از سوی عضو مجلس خبرگان قرائت شد ؛
متن نامه شهید صدر به جوانان
حوزه/ شهید آیت الله محمد باقر صدر شهید شد و امام خمینی(ره) نیز رحلت کردند؛ اما امروز باید تلاش کنیم حمایت خود را از رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای داشته باشیم.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
مدیر حوزه های علمیه در همایش شهید صدر:
شهید صدر فضا و جو حاکم بر حوزه نجف را شکافت/ حوزه ها در خصوص افکار شهید صدر کوتاهی کرده اند
حوزه/ بنده از ۱۴ سالگی محو در شهید صدر هستم و از مظلومیت های شهید صدر آن است که افکار این شهید از سوی شاگردان ایشان تداوم پیدا نکرد و با خود ایشان دفن شد و حوزه های علمیه در این زمینه کوتاهی کرده اند.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۴:۲۱
مراسم بزرگداشت شهید صدر در موسسه بنت الهدی برگزار شد
حوزه/ مراسم بزرگداشت شهید صدر با حضور طلاب و اساتید در موسسه آموزش عالی بنت الهدی در قم برگزارشد.
۱۳۹۶/۱/۲۹ - ۱۴:۰۹