*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ \ ۱۴ محرم ۱۴۴۰ \ Monday, September 24, 2018
آیت الله نمازی در دیدار با معاون استاندار اصفهان:
عدم تربیت کادرهای مدیریتی در دانشگاه مهمترین خلع مدیریت کشور است
حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان ، عدم تربیت کادرهای مدیریتی دردانشگاه ولایت نظام اسلامی را مهمترین خلع مدیریتی کشوردانست و گفت : براساس آیات وروایات قرآنی مدیرانی که باید دردانشگاه ولایت تربیت شود هیچ موقع حب دنیا به آنها دست نمی دهد
۱۳۹۷/۶/۲۵ - ۱۵:۰۵
راه های تربیت فرزند (۱۱)؛
کودکان را قربانی اختلافات خانوادگی نکنیم
حوزه/ در مشاجره میان والدین و اختلافات اقوام و خویشاوندان نباید کودکان را هدف قرار داد و از آن‌ها به عنوان طعمه استفاده کرد؛ چراکه ...
۱۳۹۷/۶/۹ - ۰۶:۳۵
راه های تربیت فرزند (۵)؛
بیش فعالی کودک خود را چگونه کنترل کنم؟
حوزه/ بیش فعالی وضعیتی است که معمولا در کودکان کم سن و سال بروز می‌کند و از نشانه‌ی دائمی آن پرتحرکی و انجام دادن کارهای غیر قابل پیش بینی است.
۱۳۹۷/۵/۲۴ - ۰۶:۰۰
آیت الله العظمی بشیر نجفی:
اصلاح برنامه درسی مدارس در واقع اصلاح جامعه و جوانان است
حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از مسئولین تربیتی و آموزشی با تاکید بر اهمیت اصلاح برنامه درسی، آن را پایه و اساس ارتقای فرهنگ دانش آموزان و دانشجویان و شکل گیری هویت حقیقی آنان دانستند.
۱۳۹۷/۵/۲۳ - ۲۳:۲۵
راه های تربیت فرزند (۴)؛
چگونه قفل ارتباط با کودک خود را بشکنم
حوزه/ اولین و مهمترین گام در برقراری روابط صمیمانه با فرزندان، پذیرفتن شخصیت آن‌ها بدون مقایسه با همسالان ‌شان است.
۱۳۹۷/۵/۲۲ - ۱۹:۲۲
راه های تربیت فرزند (۳)؛
آموزش روش صحیح دوست یابی به کودکان
حوزه/ پدر و مادرها می‌توانند فرصتی فراهم کنند تا فرزندان‌شان و دیگر کودکان دور هم جمع شوند و ساعت‌هایی را با هم بگذرانند. مثلاً می‌توانند از هم‌کلاسی‌های فرزندشان ...
۱۳۹۷/۵/۱۸ - ۰۱:۰۰
راه های تربیت فرزند (۲)؛
چگونه از اضطراب کودک خود کم کنیم؟
حوزه/ دادن اطلاعات و رفتار والدین در تشدید یا ایجاد اضطراب در بچه‌ها اهمیت دارد؛ بنابراین اگر بچه ‌ای سطح اضطرابش بالاست و مرتب در مورد مرگ والدین می‌پرسد، والدین باید به او ...
۱۳۹۷/۵/۱۷ - ۰۷:۰۰
تربیت اسلامی (۳۹)؛
چگونه در زندگی خود اعتدال و میانه روی داشته باشیم
حوزه/ زبان يكي از فعّال‌ترين اعضاي بدن آدمي است و به نمايندگي از همه اعضا با ديگران ارتباط برقرار مي كند، پيمان مي بندد، خريد و فروش مي كند، مي بخشد، جنگ و صلح راه مي اندازد. ايمان و كفر او را برملا مي سازد و ...
۱۳۹۷/۵/۱۷ - ۰۶:۳۰
تربیت اسلامی (۳۸)؛
ادب چیست و از که آموزیم؟
حوزه/ امام صادق (عليه السلام) فرمود: پدرم مرا به سه نكته ادب كرد... فرمود: هر كس با رفيق بد همنشيني كند، سالم نمي ماند و هر كس كه مراقب و مقيد به گفتارش نباشد پشيمان مي گردد و هر كس به جاهاي بد، رفت و آمد كند، متهم مي شود.
۱۳۹۷/۵/۱۶ - ۰۶:۱۵
راه های تربیت فرزند (۱)؛
برای فرزندمان تلفن همراه بخریم یا خیر؟
حوزه/ اگر شرایط فرزندتان طوری است که صلاح نمی ‌بینید او موبایل شخصی داشته باشد، می ‌توانید هر زمان نیاز داشت موبایل خود را در اختیار او قرار دهید. مثلاً زمانی که ...