*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ \ ۲۱ رمضان ۱۴۴۰ \ Monday, May 27, 2019
تربیت اسلامی (۸۳)؛
راهکاری برای علاج وسوسه فکری و عملی/ بگو مرجع تقليدم مي‌گويد «شد»
حوزه/ استاد بزرگوار ما، مرحوم آيت الله العظمي بروجردي ـ رضوان الله تعالي عليه ـ بگويد نماز باطل به جا مي‌آورم قربة الي الله! وقتي كه چند روز نماز باطل خواند، خودش فهميد كه عجب ديوانه‌اي بود. و شكر بايد بكند كه الحمد الله دست از ديوانگي خودش برداشته است.
۱۳۹۸/۱/۲ - ۱۴:۵۰
تذکر آیت الله العظمی مکارم به مجلس و قوه قضائیه؛
نمایندگان از استیضاح های پی در پی صرف نظر کنند / ۴هزار زندانی مهریه داریم! اکثرشان بی گناهند
حوزه/ سابقا تذکراتی درباره زندانیان مهریه داده شد که اقداماتی انجام دادند که جای تشکر دارد؛ اما اخیرا در جراید دیدیم که هنوز قریب به چهار هزار نفر در زندان هستند و دولت ماهیانه ۷۰۰ میلیون تومان خرج آنان می کند.
۱۳۹۷/۹/۷ - ۰۹:۵۱
ویژه نامه العبد (۱۸)؛
نسخه آیت الله بهجت برای رفع وسواس، عصبانیت، کابوس و ...
حوزه/ با نذر و قسم، تصمیمات اخلاقی می گیرم، بعد از مدتی عزمم سست میشود و شکست می خورم، چه کنم؟ یک دقیقه خود را در یاد خدا دیدید، اختیاراً خود را منصرف ننمایید، و به انصراف و غفلت غیراختیاری اهمیت ندهید.
۱۳۹۷/۳/۱۳ - ۰۳:۰۰
نشست «وسواس، شناخت و درمان آن از منظر فقه و روانشناسی» برگزار شد
حوزه/ نشست علمی پژوهشی «وسواس، شناخت و درمان آن از منظر فقه و روانشناسی» از سوی معاونت پژوهش و با همکاری انجمن علمی پژوهشی فقه و اصول جامعه الزهرا(س) برگزار شد.
۱۳۹۷/۳/۳ - ۱۹:۴۵
نوشتاری از آیت الله العظمی مظاهری؛
هفت دستورالعمل برای درمان وسواس (بخش پایانی)
حوزه/ خانمي آمده بود و می‌گفت: شوهر من وضعش به جايي رسیده است که مثلاً در خانه نشسته‌ایم غذا مي‌خوريم، ناگهان فرياد مي‌کشد. می‌گویم چه شده؟ چه خبر است؟ می‌گوید: این مرد که در کوچه سرفه کرد، رفیق تو بوده است!!
۱۳۹۷/۱/۱۸ - ۰۹:۴۱
نوشتاری از آیت الله العظمی مظاهری؛
هفت دستورالعمل برای درمان وسواس (بخش اول)
حوزه/ آیت الله العظمی بروجردی(ره) مقیّد بودند به طلاب بنمایانند که با این گل کوچه‌ها می‌توان نماز خواند و نماز می‌خواندند. مراجع بزرگ در مدرسه‌ی فیضیه با همین گل ها نماز می‌خواندند. خود من حضرت امام خميني (ره) را دیدم که مقیّد بودند با همين گل‌ها و ترشّحات، نماز بخوانند. حتي براي من نقل کردند که روزي عمّامه‌ي مرحوم مؤسّس حوزه‌ي علميه‌ي قم، حضرت آیت الله العظمی حائري! در صحن حمّام عمومي افتاد و ايشان عمّامه را برداشتند و بر سر گذاشتند.
۱۳۹۷/۱/۱۶ - ۰۱:۲۵
آغاز ثبت نام کارگاه وسواس ویژه خواهران در قم
حوزه/ ثبت نام کارگاه آموزشی وسواس ویژه خواهران برای ترم زمستان در واحد معارف و مراسم آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز شد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۱
در پاسخ به چند سئوال مطرح شد؛
راهکارهای آیت الله العظمی سیستانی برای مبارزه با وسواس+ پاسخ به چند سئوال شرعی
حضرت آیت الله سید علی سیستانی از مراجع عظام تقلید شیعه ضمن پاسخ به چند سئوال شرعی راهکارهای مبارزه با وسواس را بیان کرده اند.
۱۳۹۵/۸/۱۰ - ۱۵:۲۲
نظر آیت الله العظمی مکارم شیرازی درباره اشخاص وسواسی
حوزه/ آیت الله العظمی مکارم شیرازی به چند استفتاء دربارۀ رفتار افراد وسواسی پاسخ گفتند.
۱۳۹۵/۲/۶ - ۱۶:۳۷