*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ \ ۹ رمضان ۱۴۳۹ \ Friday, May 25, 2018
ویژه نامه العبد (۹)؛
شیوه ارتباط دائمی با بقیه الله الاعظم
حوزه/ او «عین الله الناظرة و اذنه الواعیة» [است] و جلوتر از ماها می شنود حرف ما را. بلکه خودمان که حرف می زنیم این صدا از لب می آید به [طرف] گوش، فاصله ای دارد، او جلوتر از این فاصله، حرف خودمان را می شنود.
۱۳۹۷/۳/۴ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۸):
چرا از «عین الله الناظره» غافل هستیم؟!
حوزه/ آیا حضرت صاحب عجل الله تعالی فرجه الشریف که از دست دشمن ‏ها در پشت پرده‏ غیبت است، از دوستانش هم غافل است که هرچه بر سرشان آمد، آمد؟ این خیال ‏ها از ضعف ایمان است. آیا می ‏شود که حضرت جهت حقانیت مذهب را تقویت و تأیید نکند؟! خدا می ‏داند آن حضرت تا به حال چه کرده و چه می‏کند!
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۷)؛
چگونگی آماده سازی زمینه ظهور در کلام آیت الله بهجت
حوزه/ خدا می داند که به واسطه ضعف ایمان بر سر افراد چه می آید. خدا کند ظهور آن حضرت با عافیت مطلقه برای اهل ایمان باشد و زود تحقق پیدا کند. مگر امکان دارد عافیت مطلقه بدون ایمان، طاعت و بندگی انجام گیرد؟!
۱۳۹۷/۳/۲ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۶)؛
اهمیت توسل و دعا در ماه مبارک رمضان در کلام بهجت عارفان
حوزه/ آیا ما که در اسلحه سازى و تجهیزات نظامى از کفار عقبیم، باید در دعا هم مؤخّر باشیم؟! در روایات آمده است: «أَلُّدعآءُ سِلاحُ الْمُؤْمِنِ» و در بعضى دعاها داریم: «أَلّلهُمُّ، إِنَّکَ أَقْرَبُ مَنْ دُعِىَ؛ خدایا، تو نزدیکترین کسى هستى که مى توان از او چیزى خواست»؛ یعنى خدا قریب و مجیب است».
۱۳۹۷/۳/۱ - ۰۳:۰۰
ویژه نامه العبد (۵)؛
ذکری که آیت الله العظمی بهجت به اطرافیان سفارش کردند
حوزه/ در قبال این ذکری که من دارم به شما می دهم اگر تمام گنج های عالم را جمع کنید بیاورید، بروید داخل کوه ها هر چه جواهر وجود دارد جمع کنید، بروید در دریاها هر چه مروارید وجود دارد جمع کنید با این ذکری که به شما می دهم برابری نمی کند.
۱۳۹۷/۲/۳۱ - ۰۳:۰۵
ویژه نامه العبد (۴)؛
اگر روانی نبودیم گناه نمی‏ کردیم
حوزه/ یکبار در یکی از سفرهای مشهد که هنوز اطراف آقا شلوغ نشده بود، خدمت ایشان عرض کردم: آقا ما یک شوهرخواهری داریم که مریض هستند، دعا بفرمایید. فرمودند: «چه مشکلی دارند؟». عرض کردم: روانی است. فرمودند: ...
۱۳۹۷/۲/۲۸ - ۰۸:۱۰
نماهنگ/ پیرمرد نورانی
۱۳۹۷/۲/۲۶ - ۱۱:۱۲
ویژه نامه العبد (۳):
پاسخی از آیت الله بهجت: چه کنم که راه اشتغال و ازدواج به رویم باز شود؟
حوزه/ چند سال است که در کارهایم دچار مشکل می شوم که راه ها به رویم بسته می شود، از جمله در زمینه اشتغال و ازدواج، و هرچه از خدا طلب یاری می کنم، راه مساعدی گشوده نمی شود؟
۱۳۹۷/۲/۲۵ - ۰۶:۲۰
ویژه نامه العبد (۲):
ماجرای پاهای خونی آیت الله العظمی بهجت(ره)
حوزه/ گاهی جمعیت آنقدر زیاد می شد که پایشان به پشت پای آقا می خورد. یک لحظه می ایستاد، چشمانش را می بست و ...
۱۳۹۷/۲/۲۳ - ۰۷:۱۵
رفتم سفری که آمدن نیست مرا.....
نگاهی به ویژگی های شخصیتی «العبد» در آیینه روایات
حوزه/ وقتی به او می ‌گفتند: «آقا، بس است. آخر چقدر عبادت! کمی هم به درس‌ و بحث برسید!»، می‌ گفت:‌ «نگران نباش! برای من به تجربه معلوم شده اگر از عبادات کم نشود، درسی که نیاز به یک ساعت مطالعه دارد، برای من با ده دقیقه تمام می ‌شود».
۱۳۹۵/۲/۲۸ - ۱۸:۰۷