*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ \ ۱۲ رجب ۱۴۴۰ \ Tuesday, March 19, 2019
گزارش خبرگزاری حوزه از نشست علمی نقد جریان احمد الحسن یمانی در قم:
راهکار مقابله با انحرافات در زمینه ظهور آگاهی بخشی است/ضرورت ورود اندیشه مهدوی به کتب دبستان
حوزه/ نشست علمی نقد جریان انحرافی احمد الحسن یمانی، با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و جمعی از محققان و پژوهشگران، و به همت مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) در قم برگزار شد.
۱۳۹۷/۷/۱۹ - ۱۸:۵۳
در همایش روحانیان اعزامی به اربعین مطرح شد:
تأملاتی در باب فعالیت‌های فرقه ضاله «احمدالحسن» در عراق
مسئول اداره برنامه‌ریزی تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در همایش آموزشی «نصرت الحسین» ویژه روحانیان اعزامی به اربعین در بجنورد به تبیین نظرات و فعالیت‌های فرقه احمد الحسن در عراق پرداخت.
۱۳۹۷/۷/۱۷ - ۱۶:۱۸
حجت الاسلام والمسلمین قزوینی:
کتب اهل سنت مملو از فضائل امیرالمؤمنین علی(ع) است/ امروز خطر احمدالحسن بسیار بیشتر از وهابیت است
حوزه/ استاد حوزه گفت: اشخاصی در طول این ۱۴ قرن تمام تلاش خود را به کار گرفتند فضائل علی(ع) مطرح نشود اما می بینیم این فضائل در کتب اهل سنت نیز مملو است.
۱۳۹۷/۵/۲۵ - ۱۱:۲۵
احمد الحسن کیست؟ (۸)؛
نگاهی بر پاسخ های مضحک طرفداران احمدالحسن به سؤالات یکی از اساتید حوزه
حوزه/ آقای «قزوینی» در قسمت دیگری از کلام خود می‌پرسد بر فرضِ حجیت خواب، چرا امام عصر به خواب مراجع نمی‌آید؟! در پاسخ به او می‌گوییم مردم عادی با اخلاص، خداوند را می‌خوانند و خداوند جوابشان را می‌دهد.
۱۳۹۷/۳/۱ - ۱۰:۲۲
احمد الحسن کیست؟ (۷)؛
چند سؤال ساده از طرفداران «احمد الحسن»!
حوزه/ چرا حضرت ولی عصر(عج) در طول این چهارده سال چنین نامه‌ای به بزرگان نجف، بغداد، قم، اصفهان، مشهد و تبریز ننوشته است که بگوید «أحمد الحسن» وکیل من است، اطاعت او اطاعت من و معصیت او معصیت من است!؟
۱۳۹۷/۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
احمد الحسن کیست؟ (۶)
حسینی قزوینی مطرح کرد : نقشه های شوم احمد الحسن و طرفداران او برای حوزه های علمیه و مراجع تقلید
حوزه/ این افراد رسماً اعلام کردند که اگر آمار ما به ده هزار نفر برسد قیام می‌کنیم و اولین چیزی که نابود می‌کنیم مراجع و حوزه‌های علمیه است!!! زیرا اینها می‌دانند حوزه‌های علمیه است که این افراد را رسوا می‌کند.
۱۳۹۷/۲/۲۳ - ۰۷:۲۷
احمد الحسن کیست؟ (۵)؛
حسینی قزوینی: فرقه ای فاسدتر و بی محتواتر از طرفداران احمد الحسن ندیدم
حوزه/ دوستان عزیز، برادرانم! من به عصمت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و به خداوند سوگند می‌خورم فرقه‌ای فاسدتر، بی‌اساس‌تر، بی‌محتواتر و بی‌عقل‌تر از طرفداران «احمد الحسن» در عمرم ندیدم!!
۱۳۹۷/۲/۱۸ - ۰۸:۳۲
احمد الحسن کیست؟ (۴)
حسینی قزوینی: احمد الحسن و طرفدارانش خطرناک تر از منافقین و داعش هستند
حوزه/ من یک جمله با لفظ شدید قسم عرض می‌کنم اگر عقاید آن‌ها را بخوانید والله تاالله بالله خواهید دید آن‌ها خطرناک‌تر از منافقین و دواعش هستند!! اگر این افراد قدرت بگیرند اولین کاری که می‌کنند این است که حوزه‌های علمیه را ویران می‌کنند و روحانیت را از بین می‌برند.
۱۳۹۷/۲/۹ - ۰۸:۳۸