*به خبرگزاری حوزه خوش آمديد* اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ \ ۷ صفر ۱۴۴۰ \ Tuesday, October 16, 2018
در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه فارس مطرح شد؛
نیازهای مدارس تامین شود/ نخبه پذیری مورد توجه قرار گیرد
حوزه/ در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه استان فارس بر ضرورت تامین نیازهای اولیه مدارس و توجه به نخبه پذیری در حوزه های علمیه تاکید شد.
۱۳۹۷/۷/۲۰ - ۱۶:۴۵
پیامهای شما؛
یه فکری برای تسهیلات اربعین بشه / چرا از زیباکلام شکایت نمی کنید؟
حوزه / تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز و حتی کامنتهای که ذیل اخبار ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.
۱۳۹۷/۷/۱۸ - ۱۷:۵۶
در آستانه اربعین حسینی؛
با موکب محبي فاطمة المعصومة (سلام الله عليها) آشنا شویم
حوزه / در مسیر عشق، از نجف به کربلا، به عمود ۱۱۰ که نزدیک می شویم، نغمه ای دلنشین وسوزناک به زبان های فارسی و عربی به گوش می رسد. در این موکب افراد مختلفی به چشم می خورند، یکی به زبان عراقی صحبت می کند ومی گوید: (علي وياهم..تفضل يا زائر) و دیگری با لهجه شیرین اصفهانی شربت به دستمان می دهد و می پرسد: (طعمش خوبس؟)...
۱۳۹۷/۷/۱۳ - ۱۸:۲۹
روزنامه جوان و ادعای عجیب زیباکلام درباره طلاب + عکس
حوزه / شهریه طلاب بسیار بسیار کمتر از عددی است که جناب آقای زیبا کلام به آن اشاره کرده اند و اکثریت طلاب زندگی را با صرفا چندصد هزار تومان در ماه می گذرانند و بیش از ۹۰درصد طلاب زیر خط فقر بوده و مشکلات عدیده معیشتی دارند اما به دلیل اعتقاد به اسلام و اعتقاد به ترویج آموزه های دینی در این دنیای پر از نیرنگ و دروغ، با افتخار در این راه مقدس گام برداشته اند.
۱۳۹۷/۶/۲۵ - ۲۰:۱۹
استقبال خبرگزاری ایسنا از پویش مردمی «من و حاج آقا»
خبرگزاری ایسنا نوشت: : پویش "من و حاج آقا" با هدف تصویر کشیدن خاطرات شیرین اقشار مختلف و روحانیت راه‌اندازی شد.
۱۳۹۷/۶/۲۴ - ۱۵:۴۰
پیگیری خبرنگار حوزه در مشهد؛
آخرین اخبار از وضعیت طلبه مضروب مشهدی/ محمد تولایی همچنان در کماست / مردم دعا کنند
آخرین پیگیری خبرنگار حوزه در مشهد حاکی است که محمد تولایی طلبه مضروب مشهدی همچنان در کماست. تیم پزشکی همچنان به تلاش خود ادامه می دهد. بستگان و دوستان محمد گفتند: همه امیدواریم که با دعای خیر مردم، سلامتی اش برگردد.
۱۳۹۷/۶/۲۲ - ۱۲:۱۶
پویش «من و حاج آقا» آغاز شد
در پویش «من و حاج آقا» از عموم مردم خواسته شده است تا عکس ، ویدئو و متن (مانند خاطره و...) هایی که با طلاب، روحانیون و حاج آقای مسجد و محله دارند به خبرگزاری حوزه ارسال کنند.
۱۳۹۷/۶/۲۱ - ۱۹:۱۵
واکنش مخاطبان حوزه نیوز به اذان گفتن روحانیون در اماکن عمومی
حوزه/ با انتشار کلیپ مربوط به اذان گفتن روحانیون در اماکن عمومی، مخاطبان حوزه نیوز دیدگاه های متفاوتی در این باره داشته اند. برخی گفته اند:عالیه و لازم برخی هم گفته اند:بنظرم درست نيست. نظر شما چیست؟
۱۳۹۷/۶/۱۹ - ۱۳:۴۷
استقبال فوق العاده شما از پویش هر طلبه یک پیشنهاد
حوزه/ هنوز یک هفته از آغاز پویش «هر طلبه یک پیشنهاد» نگذشته اما ده ها هزار کلمه کامنت رسیده است. نکته قابل توجه آنکه علاوه بر آقایان، بانوان طلبه نیز به این پویش پیوسته اند و...
۱۳۹۷/۶/۱۷ - ۱۱:۱۶
مدیر حوزه علمیه قزوین: طلاب باید تشنه علم آموزی باشند
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین خواستار حضور جدی و منظم و با برنامه طلاب حوزه علمیه قزوین در کلاس های درس شد.
۱۳۹۷/۶/۱۱ - ۱۶:۰۵