پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

انجمن علماي فلسطين طی بیانیه ای تأكيد كرد:تبادل اخبار و همكاري با دشمنان اسلام از گناهان كبيره بوده و هركس در اين حال بميرد، كافر از دنيا رفته است و نبايد غسل و كفن شود و نماز خواندن بر او و دفن وي در قبرستان مسلمانان جايز نيست.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه در این بیانیه،همکاری با دشمنان اسلام،نمونه‌اي از دوستي با كافران شمرده شده و آمده است: صاحب اين دوستي از میدان ايمان به وادي آشكار كفر کشیده می شود.

انجمن علماي فلسطين با اشاره به برخی آیات قرآن و احادیث نبوی درباره جاسوسي و اطلاع‌رساني به سود دشمنان و بر ضد مسلمانان تصریح کرده اند: اين انجمن بر ضرورت «وجوب مبارزه با مزدوران و همكاري ‌كنندگان با دشمنان، به منظور پاك‌سازي صفوف مسلمانان از آنان و حفظ جامعه اسلامي از شر وحيله‌هاي‌شان» تأكيد دارد.

این انجمن خاطر نشان كرد: تبادل اطلاعات با دشمن، افزون بر فاش شدن اسرار جهاد و مقاومت و در نتيجه تقويت دشمنان، منجر به پرده‌دري از عيوب و مسائل شخصي مسلمانان و همچنين كشته شدن انسان‌هاي بي‌گناه مي‌شود كه خداوند متعال آن را حرام كرده است.

در ادامه این بیانیه بر ضرورت ادامه حفظ جبهه داخلي از دو دستگي تأكيد شده و آمده است: اين كار، جامعه مسلمان فلسطين را مستحكم‌تر كرده و اجازه نمي‌دهد ابهت و عظمت مجاهدان و حافظان مرزها و دفاع‌كنندگان از خاك پاك فلسطين بشكند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha