جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

مجله پاسدار اسلام در شماره اخیر خود در مصاحبه مفصلی با حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خسروشاهی، دوست و همراه رهبر انقلاب در دوران طلبگی به بررسی منش اخلاقی و اجتماعی حضرت آیت الله خامنه‌ای پرداخته است.

به گزارش سرویس علمی- فرهنگی مرکز خبر حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی در این مصاحبه که در شماره 348 ماهنامه «پاسدار اسلام» درج شده است خاطرات زیادی از منش اخلاقی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب در دوران طلبگی از جمله ارتباط ایشان با امام خمینی‌(ره) و علامه طباطبایی‌(ره) نقل کرده است و در ادامه خاطراتی از دوران ریاست جمهوری و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ارایه  کرده است.

استفتائاتی درباره مسایل مربوط به عزاداری، آداب و نتایج توبه از گناه، منظومه اهل دل و شبکه مساجد یا سلسله اعصاب جامعه سالم از دیگر مطالبی است که در شماره 348 مجله «پاسدار اسلام» آمده است.

خورشید تمدن اسلامی در اندلس اینگونه غروب کرد، مهدویت و پرسش‌های پیش‌رو، گسترش بیداری اسلامی و چرا قصاص احترام به جان انسان‌هاست از جمله عناوینی است که این نشریه به آنها پرداخته شده است.

گفتنی است مجله پاسدار اسلام به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیر مسئولی محمد حسن رحیمیان به صورت ماهنامه منتشر می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ارتباط با دفتر مجله پاسدار اسلام به نشانی قم صندوق پستی 777/37185 مکاتبه کرده و یا با شماره تلفن 7742163 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند.

همچنین پایگاه اینترنتی ماهنامه نیز به نشانی www.pasdareeslam.ir  قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha