شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: مسئولان در قبال تصمیم‌ها و قوانینی که ارائه می‌دهند، مسؤولند و اگر جایی به این نتیجه می‌رسند که روندی که در حال اجرا است، اشتباه است، موظفند برای اصلاح قوانین و عملکردها جهادی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در دیدار علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر رعایت حال مردم به ویژه کارگران تأکید کرد و گفت: متأسفانه همه مسئولان به دنبال کشف مشکلاتند و از پیدا کردن علت‌ها غافل شده‌اند.

وی به روایت مشهور «تفکر ساعه خیر من عباده سبعین سنه» اشاره و خاطر نشان کرد: اگر قبل از گرفتن هر تصمیم و انجام هر کاری با دوراندیشی و تفکر جوانب کار را در نظر بگیریم، با بسیاری از مشکلات روبه‌رو نمی‌شدیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: گاهی برای جلوگیری از کاری که بدون فکر و عاقبت اندیشی عملی شده است، سال‌ها باید تلاش کرد و بودجه‌های بی شماری هزینه شود.

وی بزرگ‌ترین مشکل کشور را نداشتن نیروی مخلص و متخصص دانست و گفت: همانطور که حضرت علی (ع) برای اداره حکومت خود به پنج نفر یار نیاز داشتند و وجود نداشت، امروز نیز ما به یک‌میلیون نیروی مخلص نیاز داریم که به دور از تهدید، تطمیع و در نظر گرفتن خوش آمد دیگران بتواند یک تصمیم کارشناسی درست بگیرند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطر نشان کرد: همه و به ویژه مسئولان در قبال تصمیم‌ها و قوانینی که ارائه می‌دهند، مسئولند، لذا اگر جایی به این نتیجه می‌رسند که روندی که در حال اجرا است، اشتباه است، موظفند برای اصلاح قوانین و عملکردها، جهادی عمل کنند.

در این دیدار علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته، خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا مشکلات کارگران و بازنشستگان فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان به زودی حل شود.

گفتنی است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز برای افتتاح چند پروژه صنعتی وارد اصفهان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha