جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پذیرش

حوزه/ موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم؛ که درصدد تدوین رساله سطح چهار، برای دوره آموزشی با موضوع «اندیشه اجتماعی معاصر مسلمین» و «فقه سیاسی با گرایش فقه الحکومه» پذیرش به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) از میان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم؛ که درصدد تدوین رساله سطح چهار، و یا شرکت در دکتری دانشگاهی هستند؛ جهت برگزاری دوره آموزشی با موضوع «اندیشه اجتماعی معاصر مسلمین» و «فقه سیاسی با گرایش فقه الحکومه» برای ترم دوم سال تحصیلی 93-94 پذیرش به عمل می‌آورد.

بنا به این گزارش؛ شرایط پذیرش: برخورداری از مدرک و یا مطالعات در گرایش‌های علوم سیاسی، اجتماعی و فلسفه در حد سطح 3 و یا کارشناسی ارشد، قبولی در مصاحبه علمی، تعمد در مصاحبه علمی و تعهد گذراندن واحدهای آموزشی اعلام‌شده است.

امتیازات این دوره آموزشی؛ شامل؛ تقویت توانمندی علمی در جهت تأمین نیازهای معرفتی در حوزه اجتماعی معاصر جهان اسلام، استفاده از اساتید فاضل جهت تدریس، راهنمایی و مشاوره، تأمین منابع کتابخانه‌ای و اینترنتی، اولویت در پذیرش دکتری دانشگاه باقرالعلوم (ع) ذکرشده است.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره‌ها عبارت‌اند: از تصویر شناسنامه، دو قطعه عکس، تصویر مدرک تحصیلی سطح سه یا کارشناسی ارشد از تاریخ اول تا بیستم آذرماه جاری از ساعت 15 الی 18 به پردیسان، بلوار دانشگاه انتهای بلوار، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) طبقه همکف اداره آموزش مراجعه نمایند و یا با شماره‌های 32136605 الی 32136696 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام 16/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha