جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسسه امام رضا

حوزه/ معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع)با بیان این که ارائه مشاوره در برنامه ریزی تحقیق، انتخاب استاد راهنما و تحقیق های کلاسی از برنامه های این معاونت است گفت: هدفمند بودن تحصیل طلاب یکی از ضروریات آموزشی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا شریعتمداری در نشست علمی با گروهای تاریخ اهل بیت (ع)،تاریخ تشیع و شیعه شناسی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) که در سالن آمفی تئاتر این موسسه برگزار شد اظهارداشت: نشست های علمی، برگزاری کارگاه های مهارت افزایی و تحقیق  و پژوهش از فعالیت های این معاونت در راستای ارتقای دانش افزایی دانش پژوهان می باشد.

وی با بیان این که ارائه دو تحقیق کلاسی  توسط دانش پژوهان ضروری است افزود: طبق مصوبه های صورت گرفته  باید دو تحقیق از سوی دانشجو، زیر نظر استاد و معاون پژوهش در طی ترم تحصیلی با هدف آموزش راه کارهای تحقیق و پژوهش روشمند ارائه شود.

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) در ادامه با بیان این که هدفمند بودن تحصیل طلاب یکی از ضروریات آموزشی است  با اشاره به برنامه های معاونت پژوهش موسسه آموزشی امام رضا(ع) گفت: یکی دیگر از برنامه های معاونت پژوهش، ارائه مشاوره در برنامه ریزی تحقیق، انتخاب استاد راهنما و تحقیق های کلاسی است .

انتهای پیام 16/313‏

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha