چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این نکته که نباید اجازه دهیم زنان ‌بازیچه دشمنان شوند، از صدور مجوز برای تک‌خوانی زنان انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ایشان  پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای کنگره شهدای دانشجویی استان قم بیان داشتند: حرکت امام خمینی(ره) در راستای مبارزات علیه رژیم طاغوت در راستای عمل به وظیفه دینی بود و به همگرایی اقشار مختلف به پیروزی رسید.

ایشان افزودند: با همکاری همه اقشار مردم، به ویژه روحانیت و دانشجویان این اتفاق شگرف در تاریخ دنیا روی داد؛ این انقلاب علی رغم همه فشارهایی که به نظام و انقلاب وارد شد هنوز خود را حفظ کرده است.

ایشان با اشاره به سنگ اندازی های دشمنان گفتند: آنها به قصد دخالت در همه امور مردم ایران وارد میدان شدند ولی ملت ایران جنگ را نیز پشت سر گذاشت و هیچ گاه در مقابل آنها کمر خم نکرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: درد بیگانگان، درد استقلال بود که می خواستند به هر قیمتی از ملت ایران سلب کنند، ولی با بیداری روحانیت این اجازه داده نشد؛ روحانیت مغز، جامعه است.

ایشان خاطرنشان کردند: در مسیر انقلاب شهدای بسیاری از جمله شهدای دانشجو، جان خود را برای دفاع از دین خدا از دست دادند که باید قدردان آنها باشیم، زیرا این خون ها مسئولیت ما را بیشتر می کند.

معظم له بیان کردند: شهدا در مسیر آزادی و جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند بنابراین، باید مردم تلاش کنند تا به آرمان‌ها و اهداف شهدا دست پیدا کنند، زیرا دشمنان برای نابودی این کشور و نظام اسلامی نقشه ها کشیده اند؛  دشمنان به دنبال کمرنگ کردن مسایل دینی در سطح جامعه هستند.

ایشان گفتند: قشر دانشجو و روحانی باید سنگر انقلاب را حفظ کنند و اجازه دخالت در امور کشور را به دشمنان ندهند؛ متاسفانه برخی از جوانان فریب ظاهر دشمنان را می‌خورند، اما باید بدانیم که هیچ‌گاه نباید از دشمن توقع محبت داشت و نباید جوانان فریب دوستی‌های ظاهری دشمنان را بخورند؛ باید بدانیم که هیچگاه دشمنان دوست ما نبوده ونخواهند شد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این نکته که نباید اجازه دهیم زنان ‌بازیچه دشمنان شوند، از عدم رعایت شئونات دینی . صدور مجوز برای تک‌خوانی انتقاد کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha