جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 344288
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰
جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب ویژه دهه فجر

حوزه/ اولین المپیاد فرهنگی ورزشی حوزه علمیه قم با سخنرانی آیت الله حائری شیرازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی حوزه علمیه قم با همت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان  حوزه های علمیه و با حضور آیت الله حائری شیرازی عضو خبرگان رهبری، جمعی از مسئولین حوزه و طلاب در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی مدیریت امور طلاب حوزه علمیه استان قم گفت: اولین المپیاد فرهنگی ورزشی حوزه علمیه قم در 13 رشته ورزشی با همت معاونت امور طلاب و حمایت مسئولین حوزه به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آموزه‌های دینی ورزش بهترین راه برای مبارزه با تنبلی است تصریح کرد: بهترین راه برای مبارزه با سختی‌های زندگی و بهترین پس انداز برای پیری و سالم‌ترین تفریح ورزش است.

در ادامه آیت الله حائری شیرازی با بیان اینکه اگرچه در گذشته ورزش مستحب بود، ولی اکنون واجب است گفت: تکنولوژی پیشرفته موجب شده است که تحرک ما کمتر شود و موجب به وجود آمدن بسیاری از بیماری‌ها شده است.

وی بیان کرد: انسانی که می‌خواهد مربی اخلاق جامعه باشد سلامت برای او ضروری است.

خاطرنشان می شود:احترام به مقام شامخ شهدای روحانی، رژه ورزشکاران و عبور از زیر قرآن و اجرای حرکات رزمی توسط طلاب ورزشکار بخشی از برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.

انتهای پیام/313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha