سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به پاس مجاهدت های آیت الله باریک بین عنوان "ممتاز و نمونه ایثارگر حوزوی" را به امام جمعه قزوین اعطا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، در متن این تقدیر نامه که به امضای آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  رسیده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله هادی باریک بین (زید عزه)

حمد و سپاس حضرت دوست را سزاست که ایرانی اسلامی را آن سان توانمند ساخته که مرزهای علم و اندیشه را با همت غیورمردانی دانا، توانا و پاک سیرتانی بصیر متجلی ساخته است.

حال که به الهام ازایثار، عزت و شرف حسینی، پای بر فراز رشد و شکوفایی نهاده و فتوحات افلاکی ایثارگران قهرمان را زنده کرده اید، مفتخریم به پاسداشت همت والا و توفیق چشم گیرتان در ساحت علم، عمل و تداوم خط ایثار عنوان«ممتاز و نمونه ایثارگرحوزوی» را به حضورتان تقدیم داریم.

امید است با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راه عزت و عظمت ایرانی اسلامی و مسیر همیشه تابناک زهد و توانایی که تنها منهاج صلاح و فلاح است در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) موید باشید.

برپایه این گزارش، آیت الله هادی باریک بین علاوه بر مبارزات خویش در دوران انقلاب و قزوین در جبهه های دفاع مقدس هم حضوری فعال داشته و فرزند ارشد خویش  شهید مرتضی باریک بین را تقدیم انقلاب کرده است.

ایشان مدت 33 سال است که با حکم امام خمینی(ره) و پس از آن تایید مقام معظم رهبری، به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین مشغول خدمت و فعالیت هستند و در طول این مدت، منشاء برکات فراوانی بوده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha