جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 344353
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
خادم شریعت

با هدف گرامیداشت یاد آیت الله سید حسن خادمی اصفهانی، همایش «خادم شریعت» در اصفهان برگزار می گردد.

حجت الاسلام حیدر ملایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دراصفهان با اعلام این مطلب اظهارداشت: مدرسه علميه  صدر بازار اصفهان، با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه، در نظر دارد به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال آیت الله سید حسن خادمی اصفهانی و به منظور تجلیل از مقام علمی، سیاسی و اجتماعی آن فقیه وارسته، همایشی تحت عنوان« خادم شریعت»برگزار كند.

دبير همايش خادم شریعت افزود:  این همايش چهارشنبه 20 اسفندماه سال جاری از ساعت 9 تا 11 صبح، در مدرسه علميه  صدر بازار اصفهان، با حضور علما، فضلا و روحانيون برگزار مي شود.

وي در تشريح برنامه‌های همایش خادم شريعت اظهار كرد:ساخت مستند تلویزیونی، با همکاری سازمان صدا وسیمای مرکز اصفهان، که حاوی مصاحبه 20 نفر از علماء، صاحبنظران و نزدیکان آیت الله خادمی است، از جمله این برنامه ها می باشد.

حجت الاسلام ملايی افزود: بر اساس هماهنگی با صدا و سیما، بناست این مستند از شبکه اصفهان پخش خواهد شد، همچنین به صورت نرم افزار به شرکت کنندگان در همایش اهداء خواهد شد.

وي، رونمایی از کتاب «رهبر سعادت» و «نسخ خطی آیت الله خادمی» در دو جلد وتجدید چاپ کتاب رهبر سعادت و اهداء آن به شرکت کنندگان را از ديگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

 گفتني است، این کتاب در دو جلد در سال 1318هـ ش توسط آیت الله خادمی تألیف و چند بار دیگر هم تجدید چاپ شده، ولی بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، چاپ نشده و نایاب شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha