جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ روز 22 بهمن مردم متعهد و قدرشناس ایران اسلامی همچون سالهای گذشته با فریاد "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... به دشمنان نشان خواهند داد که همچنان به انقلاب پایبندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حیات الغیبی، امروز در گردهمایی طلاب و روحانیون استان لرستان که به مناسبت تجدید بیعت با آرمان های شهدا و انقلاب، در تپه شهدای گمنام خرم آباد برگزار شد، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نقشه دشمنان نظام  را نقش بر اب و انها را مایوس می کند

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران امید آزدیخواهان جهان است، افزود: امروز باید تمام آزادیخواهان تن به ظلم ندهند و از استکبار و استعمار بیزاری بجویند.

رئیس هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: شهدا با جانفشانی، شجاعت و استقامت را برای ما به ارمفان آوردند، تاکید کرد: امروز همه وظیفه دارند در راستای انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان جامعه بکوشند.

حجت الاسلام حیات الغیبی در ادامه با اشاره به اینکه هم مردم باید یکدل و یکصدا و با تبعیت از ولی فقیه، از انقلاب پاسداری کنند، گفت : روز 22 بهمن مردم متعهد و قدرشناس ایران اسلامی همچون سالهای گذشته با فریاد "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... به دشمنان نشان خواهند داد که  همچنان به انقلاب پایبندند.

برپایه این گزارش، در این مراسم، طلاب و روخانیون با قرائت زیارت عاشورا، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را گرامی داشتند

غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدای گمنام از دیگر برنامه های مراسم تجدید بیعت روحانیون و طلاب استان لرستان با آرمان های امام(ره) و شهدا بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha