جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
45

حوزه/ به همت بخش تولید معاونت بازرگانی مرکز نور نرم افزار مجموعه آثار آیت الله سید علی حسینی میلانی با عنوان " گنجینه حقایق 3 " به دو زبان عربی و فارسی تولید و به زودی عرضه خواهد شد.

مدیر بخش تولید معاونت بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار حاوی دسترسی به متن کامل 110 عنوان کتاب در 164 جلد، از آثار آیت الله سید علی حسینی میلانی، به زبان عربی و فارسی، مشتمل بر موضوعاتی از جمله؛ "قرآن"، "حدیث"، "فقه"، "اصول"، "تفسیر"، "عقاید"، "امامت" و "تاریخ اسلام" می باشد.

سید مهدی هاشمی به قابلیت دسته بندی کتب این نرم افزار اشاره کرد و گفت: این دسته بندی ها در محورهایی از جمله؛ " إعرف الحق تعرف أهله"، "سلسله پژوهش‌های اعتقادی"، "سلسلة النقد و التحقیق"، "عقاید"، "فقه و اصول"، "کتب فارسی"، "کتب عربی" می توان اشاره کرد.

وی، نفحات الأزهار، جواهر الکلام في معرفة الإمامة والإمام، تحقیق الأصول، شرح منهاج الکرامة في معرفة الإمامة، ‏عدالت صحابه، ناگفته‌هایی از حقایق عاشورا، ‏با پیشوایان هدایت‏گر، مظلومیة الزهراء(علیها السلام) و الإمام المهدی(علیه السلام) از جمله عناوین کتب ارائه شده در این نرم افزار می باشد.

هاشمی از دیگر بخش های این نرم افزار به نگارخانه اشاره کرد و گفت: ارائه بیش از 670 جلسه درس صوتی از آیت‌ الله حسینی میلانی در زمینه عقاید و معارف اسلامی به همراه تصاویر معظم‌له از محتویات این بخش از نرم افزار می باشد.

مدیر بخش تولید معاونت بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز نور اظهارداشت: "جستجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عباراتِ متن و فهرست كتاب‌های برنامه"، " شخصیت‌شناسی آیت الله میلانی و اطلاعاتی چند درباره كتب برنامه"، " متن قرآن كريم به همراه ترجمه و امكان جستجو در آيات"، " ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ريشه و مشتق کلمات" و " يادداشت‌برداری، ذخيره‌سازی، ويرايش و چاپ متن" از امکانات و قابلیت های نسخه جدید نرم افزار مجموعه آثار آیت الله میلانی می باشد.

لازم به ذکر است، این نرم افزار به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام   17/3

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha