جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منادی

حوزه/ مدیردفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه از انتشارسری جدید نشریه «منادی» با محوریت مسایل اخلاقی و تربیتی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمود مقدمی، با اشاره به اهمیت نویسندگی و آشنایی طلاب با امور نگارش اظهارداشت: در همین راستا دفتر امور فرهنگی معاونت اقدام به انتشار تنها نشریه دیواری حوزه های علمیه با عنوان «منادی» نموده است.

وی، افزایش سطح آگاهی های طلاب  و آشنایی آنها با مسایل مهم روز را از جمله اهداف این نشریه عنوان و افزود:  این نشریه تاکنون در 63 شماره انتشار یافته و درصدد بود تا ضمن افزایش سطح آگاهی های طلاب در زمینه نگارش و نویسندگی، آنها را با برخی از مسایل مهم روز اعم از فرهنگی و اجتماعی آشنا نماید.

مدیردفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، در ادامه سخنان خود با اشاره به ابلاغ سیاست های جدید معاونت تهذیب از سوی شورای عالی حوزه های علمیه و هم چنین رهنمودهای آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه در خصوص این معاونت، گفت: با تغییر رویکرد معاونت تهذیب، به تبع رویکرد نشریه منادی نیز تغییرکرد و از ابتدای سال جاری این نشریه محوریت تربیتی و اخلاقی به خود گرفته است.

وی ،با اشاره به ساماندهی و تغییر اعضای هئیت تحریریه این نشریه،تصریح کرد: نگرش جدید در شکل ظاهری، محتوا و برخی از ستون ها از دیگر تحولات انجام شده در انتشار سری جدید نشریه منادی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مقدمی، سبک زندگی علما و بزرگان دینی، توصیه های علما و مراجع به طلاب، خاطرات زمان جوانی علمای بزرگ و بیان حکایات و مسایلی با محوریت اخلاقی و تربیتی را از جمله مطالب در نظر گرفته شده برای نشریه منادی اعلام کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha